marfus330 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hei! Skulle til å ordne en server på minecraft. Jeg skrev inn da standar gatewayen min og kom på denne siden : Hvordan skal jeg få åpnet porten? På youtube så ser jeg at man skal gå inn på noe som heter NAT men jeg finner det ikke på ruter-siden. Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Er litt usikker på det med å åpne port. Men har du tenkt å sette opp en server for privat uten at du har betalt for Minecraft. Eller har du tenkt til å sette opp en server til Minecraft der du har bruke å har betalt for Spille. Vet du kan bruke Hamachi i vært fall vist du bare skal spille med 1 kompis eller 3. Lenke til kommentar
marfus330 Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Har betalt for spillet ja. Kan ikke bruke hamachi for det lagger så mye Men saken er at jeg ikke får til å portforwarde/ åpne porten slik at andre kan joine serveren min uten å være på samme nett! Men så er Rutersiden helt merkelig (Bildet) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Ser ut som du er logget inn som gjest og ikke admin av routeren. Dette kommer som regel av feil brukernavn og passord ved pålogging. Lenke til kommentar
marfus330 Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Ok skal sjekke det opp! Lenke til kommentar
slacky Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Med knappe 470kbit upstream så klarer du ikke hoste store greian av en serverer. Du kan klare 2-3, og MULIGENS 4 spillere om du har litt flaks (Tviler veldig).. Ikke regn med noe gode saker, har du en stor world, og en begynner å explore så vil peak være langt høyere kan jeg tenke meg. Endret 21. april 2011 av tROOP4H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå