MortenOlimb Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hei! Jeg kom nettop på at jeg fremdeles har en liten metal tråd bak tennene nede, etter reguleringen jeg hadde da jeg var 13 år for rundt 7 år siden. Tenkte at det kanskje er på tide å fjerne den? Noen som har hatt regulering som også har hatt en liten tråd bak tennene? Og som vet når sånn cirka den skal bli fjerna? Fordi 7 år virker som en lang tid. Har aldri tenkt over at den har vært der før nå, egentlig Lenke til kommentar
Vmed Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Kanskje det er lurest å ringe til tannlegen? De har veldig lett for å glemme folk! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Etter det jeg har fått vite av tannlegen min, så skal du bare ha den så lenge som overhode mulig. For hvis man fjerner tråden kan tennene begynne å vandre igjen. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Min var på i ca 1 år Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Har hatt på mine i over 10 år nå. De skal visst være der helt til "limet" som holder de på plass begynner å gå i oppløsning, noe som såvidt har begynnt å skje med mine nå. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg fikk beskjed om at man skulle ha den på i 5 år. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Kommer vell kanskje litt an på grunnen til at man har den der i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Mine skal være der for alltid Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Når du er på metalkonsert så kan du si at du har fått METAL plassert inn i skallen så skal du se du får mange damer. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 haha, skal prøve den der ut en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå