Noxious Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Det begynner å bli på tide med en ny PC, og i den forbindelse er jeg på utkikk etter et nytt kabinett også, nærmere bestemt et Lian Li kabinett. Så jeg lurer på om det er noen her som har erfaring med diverse Lian Li kabinetter? Jeg hadde tenkt å kjøpe et PC602BUSB kabinett, men ble usikker da jeg leste denne posten: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...64908fbdee70ee0 Jeg er på utkikk etter et miditower kabinett uten for mye dilldall. Helst skulle jeg ha hatt et PC602BUSB kabinett siden det har alt jeg trenger. Det er greit med kabinetter som har praktiske ting som f.eks uttrekkbar skuff for hovedkort og viftebryter i front, men lysstriper, glassvindu o.l er ingenting for meg. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Lian Li kabinetter er stort sett bra kabinetter, men de er lagd av aliminium og det kommer aldri til å bli så stiv som stål. Men jeg har siklet på lepont kabinett, du kan jo kikke på de. Er usikker på kvaliteten på de men vi får se. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Han som laget den posten må være kraftig lobotomert... Jeg har selv ett Lian Li pc 82 usb som jeg har hatt i 1 år... er så hinsides fornøyd... har ikke angret i 1 SEKUND!! Men til saken din: Han har sikkert kjøpt ett mini kabinett til 900... det er båre ræl... du må ha midi tower Lenke til kommentar
Decline Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Kjøp et Antec kabinett. Lian Li er jo bare en HELT firkanta metallboks som skrangler, har masse store skruer (som skal se kule ut), masse store luftehull foran, plastfisker osv. Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Lian Li er jo bare en HELT firkanta metallboks som skrangler, har masse store skruer (som skal se kule ut), masse store luftehull foran, plastfisker osv. Det kommer an på øyet som ser, jeg synes Lian Li kabinetter er pene. Er det noen som har erfaring med Lian Li PC602BUSB? Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Lian LI er best det er ikke noe mer å si om det,,, Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Coolermaster har jo masse råe kabinetter de også. Bare se på www.netconnection.no Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Lian LI er best det er ikke noe mer å si om det,,, Amen! Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 coolermaster er ikke no særlig syntes jeg,,, da er det bedre med thermaltake,, Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Lian Li er kongekabinetter, no doubt about that De er firkanta metallbokser, men til gjengjeld er de MEGET praktiske, fine å se til siden de er av aluminium og de veier INGENTING i forhold til et stålkabinett.... En kompis av meg kjøpte nettopp et chieftek kabinett og det i seg selv veier mer enn hele pcen min Lenke til kommentar
Decline Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Lian Li er kongekabinetter, no doubt about that De er firkanta metallbokser, men til gjengjeld er de MEGET praktiske, fine å se til siden de er av aluminium og de veier INGENTING i forhold til et stålkabinett.... En kompis av meg kjøpte nettopp et chieftek kabinett og det i seg selv veier mer enn hele pcen min For det første: Thermaltake har også aluminiumskabinett!!! Og hvorfor snakker alle om chieftec? Det er nesten samme grunnlayoutet, men det gjør det jo ikke automatisk til en chieftec? Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Lian LI er best det er ikke noe mer å si om det,,, HELT SANT! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 personlig så kan jeg med hånden på ehm hjertet si at lian li er de desidert mest stilrene kabinettene du får tak i på markedet. lian li er blitt kjent for sin kvalitet og sitt design. bedre kabinetter finner du rett og slett ikke... anbefaler deg å lese noen få av de heller mange testene av lian li,kan garantere deg du er blitt overbevist etter å ha lest 1-2 sider, for en ting er sikkert,jeg har aldri sett en test som ikke har kommet frem til den konklusjonen at lian li rett og slett er et ypperlig valg. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 jeg syntest at coolermaster kabbisene er penere en lian li sine. ivertfal atc 111c. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg har brukt et CoolerMaster ATC201 kabinett i flere år nå. Jeg har aldri følt noe behov for å skifte dette. Har riktignok skiftet til Papst-vifter og montert Nexus Vantec 201 viftestyring. Det er rett og slett et "KongeKabinett". Jeg har ikke hatt behov for å skifte kabinett på flere år nå. Det er bare nydelig med CoolerMaster ATC201 kabinett. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Lian Li 6070A er sikkert rette kabinettet for deg :wink: Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Har et LianLi 6085 m/akvarium, og det er definitivt det beste kabinettet jeg har hatt noen sinne! Etter 2 kjiptech er jeg lei asso. Makan til rip'ofs det er av akuratt den kabinett typen.. herre! Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Er det noen stor fordel med vifte i toppen på kabinettet? Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 For det første: Thermaltake har også aluminiumskabinett!!! Og hvorfor snakker alle om chieftec? Det er nesten samme grunnlayoutet, men det gjør det jo ikke automatisk til en chieftec? Det er faktisk bare et moddet Chieftec tower... Har selv lianli pc6089 og er MEGET fornøyd med det Lenke til kommentar
Decline Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Det er ikke et moddet chieftec tower nei. Faktum er at de begge kommer fra samme fabrikker, og de holder seg til en viss standard layout der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå