kefirkake Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Heisann! Jeg har kjøpt meg en ford focus 2001 modell og den har samme spilleren som det sitter i denne bilen. Det jeg lurer på er om alt som skal til er å kjøpe denne og denne så vil jeg kunne spille musikk fra mobilen på de høyttalerene som allerede sitter i bilen? Hvis ja, er det veldig enkelt å koble til? På forhånd tusen takk for svar Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Det er ganske enkelt å koble til ja, mulig du må ha en overgang, men det er plug`n play. Men jeg ville mye heller gått for en bedre spiller, denne feks: http://www.pixmania.com/no/no/8684798/art/pioneer/bilstereo-cd-mp3-usb-sd-i.html Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Kan anbefale å skifte ut den originale spilleren, det har jeg også akkurat gjort i min 2005 modell. Bestilte en slik fra E-bay, komplett med din-overganger, antenne-overgang og nøkler for å løsne spilleren: Så ble det slik: Selv om jeg erstattet originalspilleren med min gamle, ganske rimelige Pioneer spiller, ble det et veldig løft i lydkvaliteten, på de originale høytalerene. Mye mer dynamikk og detaljer selv om jeg nå spiller 320kbps mp3 filer fra minnekort i stedet for original-cder som jeg måtte bruke i den gamle. Plastrammen har bra passform og kvalitet, overgangspluggene funker 100%, og kostet behagelig under tollgrensen fra Ebay. Ser at de har samme pakka til modellen før 2005. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå