jacoobholm Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Jeg har funnet disse: - Cotton Carrier - HoldSLR - Spider Holster Noen som kjenner til andre, evt har erfaringer? Endret 20. april 2011 av jacoobholm Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 C-loop. Er vel kanskje ute etter en som ikke henger og slenger så mye. HoldSLR virke litt ustabil, redd for å miste kameraet. Cotton carrier ser ut som en Navy Seal =P Skulle gjerne hatt noe simpelt, et belte med feste eller noe. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 ORTLIEB med bæresystem, her et en tråd som også inneholder noen bilder i praktisk bruk. Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 ORTLIEB med bæresystem, her et en tråd som også inneholder noen bilder i praktisk bruk. Hmmm, ser ut som om bildene med praktisk bruk ikke er tilgjengelige lengre? Denne så interessant ut, men er litt skeptisk til hvor raskt man får "opp/ned" kameraet. Den så også litt for stor og klumsete ut for meg. Har du erfaring med noen av disse? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Nei, men den står på kjøpelisten min Grunnen er at jeg ofte er i fuktige miljøer og vil ha mulighet til å holde kameraet tørt. Du kan spørre i den gamle tråden da enkelte der kjøpte den. Endret 20. april 2011 av Nautica Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Da har jeg handlet B-Grip. Har lest blandet kritikk om denne, så er spent. Skal bruke den i ferie i juni/juli så får komme tilbake med erfaringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå