Biggus Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Sliter med å spille av snutter fra VG TV i firefox. Det har alltid fungert, men for et par dager siden sluttet det å virke. Inbiller meg at det kan ha noe med den siste adobe oppgraderingen, men er ikke sikker. Får ikke frem videoen på VG, får feilmeldingen "100: Plugin initialazation failed: videoplaza, null" Kjører win7 64 bit. Alt virker fint i IE, kun firefox som streiker. Videoer fra Dagbladet osv funker fint. Edit: Problemet var at AdBlock Plus blokkerte streamen av en eller annen grunn. Mulig et eller annet domene VG TV bruker er inni blocklista. Endret 20. april 2011 av Biggus Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Adblock filter My exception rules: @@||http://www.vgtv.no^$document Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Jeg fortsetter å få disse feilmeldingene, selv etter at jeg la til exception-rulen din, la7dfa :/ Edit: Leif was here Endret 5. mai 2011 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Samme feil her. Har ikke funka på over en uke her heller. Alt annet funker fint, så feilen må være VG. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Det er jo bare å disable Adblock og se om videoen fungerer da. Kan være flashplayer eller annet som må oppgraderes. Funker fint med FF & Adblock mot VGTV både hos meg og hos dama. Lenke til kommentar
johome Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Funker helt fint her. Bruker Adblock Plus og Flashblock. Ingen exception rules eller disabling Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Fant ut av det. Lagde exceptionrule på: @@||http://www.vgtv.no^$document @@||http://no-vg.cdn.videoplaza.tv^$document Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Har samme problemet. Kan noen guide meg frem til hvor jeg skal skrive inn exception rule? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Velg adblock plus-instillingene, trykk på "My Ad Blocking rules", om det ikke finnes, trykk på "Add filter". Velg så "Add Filter" igjen, skriv inn exception-reglene. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Takk for svar. Jeg hadde ikke AdBlock plus, derfor skjønte jeg ikke helt hvordan det skulle gjøres. Lastet ned utvidelsen AdBlock Plus, og la til unntakene. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Takk for svar. Jeg hadde ikke AdBlock plus, derfor skjønte jeg ikke helt hvordan det skulle gjøres. Lastet ned utvidelsen AdBlock Plus, og la til unntakene. Det er ikke adblock som er problemet, dersom du ikke har det i nettleser Adblock er et filter for å sperre reklame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå