Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. april 2011 Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Mulig å se de tidligere bildene ? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Mulig å se de tidligere bildene ? De ligger på Facebawk. 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Først nå fikk jeg med meg at det ble gruppebilde. lulz Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Blir det lastet opp noe sted i noenlunde kvalitet? Vil gjerne ha det, men oppløsningen på fb er ikke akkurat noe å skryte av... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Nogenlunde grei kvalitet, men cirka bare halvparten så phet som råfila. Om dere vil ha råfila må dere vente til jeg gidder å legge den inn fra kameraet igjen, nemlig. 1 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Sier bare en ting jeg: http://www.youtube.com/watch?v=Zwgtr05pmPM Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Takker og bukker! Det der funker fett, det! Hakke noe imot råfila heller altså, men dette duger da også. Endret 25. april 2011 av Breidablik Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Ditcha meg, i år som ifjor. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Du får følge med da vettu... Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Du får følge med da vettu... Var ingen referanse til denne tråden, i HW-rekka -tråden... Er jo også lov å si ifra, irl. Jeg biter ikke Endret 26. april 2011 av Verbalo Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Du får følge med da vettu... Var ingen referanse til denne tråden, i HW-rekka -tråden... Er jo også lov å si ifra, irl. Jeg biter ikke Ikke det? Og her kan dere være med å planlegge årets gruppebilde. Svar nr #1009 side 51 i HW-rekka tråden Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Du får følge med da vettu... Var ingen referanse til denne tråden, i HW-rekka -tråden... Er jo også lov å si ifra, irl. Jeg biter ikke Men jeg aner ikke hvem du er, IRL Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Du får følge med da vettu... Var ingen referanse til denne tråden, i HW-rekka -tråden... Ikke det? Og her kan dere være med å planlegge årets gruppebilde. Svar nr #1009 side 51 i HW-rekka tråden Arghh! Så igjennom tråden og fant det der før jeg postet, men jeg håpte at ingen ville grave. Heldigvis har jeg det beste argumentet igjen, dere må ha medlidenheten når jeg sier, jeg spilte COD. Men hadde fortsatt ikke hatt noe imot at noen sa det til meg, irl. Føler det blir så dumt at vi sitter ved siden av hverandre og fortsatt benytter forumet. @ Knut Knudsen, kunne jo sagt det til de som satt og fortsatt stirret inn i skjermene sine, om de hadde bestemt seg for å ikke være med så hadde de neppe vondt av å bli spurt to ganger. Endret 26. april 2011 av Verbalo Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Lurer fortsatt på hvem du er IRL 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Tok sin tid å finne det Men er enig at folk kunne ha vært bedre til å dra med andre, jeg tar selv skylda for at gruppa mi ikke kom med på bildet (forsov meg faktisk, av alle ting ) men de på gruppa mi kunne like så godt spurt andre når alle andre på rekka forsvant på ca samme tid >.< Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Lurer fortsatt på hvem du er IRL Vil spare deg for den skuffelse. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Makan til tullete surving. Ikke bare startet planleggingen av gruppebildet to dager før vi tok det, men vi gikk også nedover hele raden og dro med oss folk da vi skulle ut og ta det. Forventer dere at dere kan sitte i koma gjennom hele uka, og likevel få med dere alt som er moro? 1 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Makan til tullete surving. Ikke bare startet planleggingen av gruppebildet to dager før vi tok det, men vi gikk også nedover hele raden og dro med oss folk da vi skulle ut og ta det. Forventer dere at dere kan sitte i koma gjennom hele uka, og likevel få med dere alt som er moro? Er det mening at jeg skal gi respons til den der? Kan godt gjøre det, men vil helst ikke gjøre noe mer ut av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå