TheMartine Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Gruppebildet blir klokka 17.00 i dag, fredag. Alle møter opp utenfor nordenden av skipet, altså utenfor inngangen der hvor resepsjonen er (og røykebingen). Da går vi litt nedover langs skipet til vi finner en fin gressflekk og ta bildet på. Så spre ordet! Endret 22. april 2011 av TheMartine Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Count me in! Ville det ikke vært greit å bare tatt det på likt med pizza turen?Suppekatten Endret 6. april 2017 av Suppekatten Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Er med jeg om noen gode hjelpere sender meg en sms Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Er med jeg om noen gode hjelpere sender meg en sms Hvorfor ikke bare følge med her? Det er ikke sånn at alle vi andre hvisker hverandre i øret før vi går og tar bildet. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 vel, missa fjordårets, så hadde vært dumt å ikke komme på dette heller Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 vel, missa fjordårets, så hadde vært dumt å ikke komme på dette heller Ja, du får nå bare alliere deg med noen. Jo flere som kommer, jo bedre er det. Men om vi tar det samme dag som pizzaturen, er det jo lettere for folk å få med seg når det er. Sånn sett burde det vel slås sammen. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Jeg stemmer for å ha det etter pizzaspisingen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 ja hvorfor ikke.. mens vi er i gang er det noen som har lyst til å splitte en pizza 1/2? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 ja hvorfor ikke.. mens vi er i gang er det noen som har lyst til å splitte en pizza 1/2? Ikke snakk om pizza i denne tråden! Det blir altså bare rot. Jeg stemmer for å ha det etter pizzaspisingen Eller før, mens det ennå er dagslys og folk ikke er så stappa mette at de knapt orker å stå oppreist :b Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Jeg stemmer for å ha det etter pizzaspisingen Eller før, mens det ennå er dagslys og folk ikke er så stappa mette at de knapt orker å stå oppreist :b vakke dum ide det Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Jeg stemmer for å ha det etter pizzaspisingen Eller før, mens det ennå er dagslys og folk ikke er så stappa mette at de knapt orker å stå oppreist :b 2.nd Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Stemt og ventar på resultat Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Vi i gruppa vår er med! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Klarer vi å få med iceman i år? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Klarer vi å få med iceman i år? Han var med i fjor, var han ikke? Hvilken lokketeknikk brukte man den gangen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Klarer vi å få med iceman i år? Han var med i fjor, var han ikke? Hvilken lokketeknikk brukte man den gangen? I fjor var vi nødt til å fotoshoppe han inn Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Klarer vi å få med iceman i år? Han var med i fjor, var han ikke? Hvilken lokketeknikk brukte man den gangen? I fjor var vi nødt til å fotoshoppe han inn Neida, i fjor ble jeg tvunget med i gaffateiphalsbånd, var i 09 jeg måtte shoppes inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Ahh Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Det blir gruppebilde klokka 17.00 utenfor skipet. Les førstepost for mer info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå