LMH1 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Nå har jeg kansje snakket en del negativ om Apple maskiner, men har fremdeles samme holdning på maskinvaredelen. Men programvaredelen på mac er helt topp. Siden jeg har snakket en del om hackintosh. Kan noen av dere si hvordan man gjør dette med tastaturet: Altså åpner dette vinduet, også godtar alle oppdateringene? Siden "space" ender bare navn på skrivebordikoner og viser informasjon om dvdikonet, mens piltastene går opp og ned på ikonene. Starter denne, uten mus, (Siden musepekeren sluttet å fungere) etter oppdatering av 1.04 GB mac OSX oppdatering. Har en backup, så er enkelt å rolle tilbake, men hvis det er mulig å oppdatere, kan det være at jeg får musepekeren å fungere. Bruker Logitech MK710 trådløst tastatur og mus sett: Så jeg har ikke Commando tasten, men tror det er mulighet å endre windows tasten der. Har noen fornuftig råd? Er ikke Apple fanboy så å kjøpe apple blir lite aktuelt til testing. Her er jeg tvunget å lære meg mac. Vet lite hvordan jeg starter mac i sikkerhetmodus eller hva den 1.04 GB store Mac OSX filen gjør. Kan være den sperrer virtualbox musen ute. Endret 20. april 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Bildet ditt vises ikke her, så det er vanskelig å vite hva du mener. Du har ikke en mus med ledning som du kan bruke? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Jo har en microsoft USB mus. Men den hjalp ikke stort. Fungerte før OSX oppgraderingen, så kan være virtualbox er problemet eller en driver. Så etter oppdateringen er det bare tastaturet jeg får brukt. Så hadde jeg vist hurtigtastene å oppgradere. Kanskje det løser problemet. Edit valgte å endre bilde, så nå burde det gå lettere hvis man ikke har rask bredbånd. http://support.apple.com/kb/ht1343 Her er det en rekke hurtigtaster, men fant ingen for oppdatering av OSX. Command tasten tilsvarer vel windows tasten? Nå vet jeg ikke hva slag ID tastaturet har. Startet jeg her: http://www.kaufmann.no/roland/dvorak/macosx.html for å tilpasse tastaturets hurtigtaster? Endret 20. april 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå