Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva har jeg egentlig lov til å legge ut på min egen Web side

Anbefalte innlegg

AdSense

Hei Driver for tiden å mikse litt med å sette opp en Web side.

Har ikke så veldig mye erfaring innen dette område å har hørt at en blogg kan være det beste alternativet.

Så Hva har jeg egentlig lov til å legge ut på Min web side?

Vel det jeg tenker på er la meg ta et eksempel, Vist jeg da har laget en web side å jeg vil at det skal være en side der folk kan skaffe seg informasjon sånn som (Hvordan lage en web side) Det jeg tenker på er at man har jo ikke lov til å klipp og lim inn det andre har skrevet eller artikler andre har laget å plassert på sin egen side.

Men jeg lurer på i hvor stor grad er det lov til å klippe og lime inn en nyhets artikkel om for eksempel Apple å redigere litt på den kan man da kalle det sin egen artikel?

Har jeg lov til å Kopiere noe fra Wikipedia?

Det jeg tenker på her er at vist jeg skal fortelle litt om historien bak HTML/CSS Osv...

Kan jeg da kopiere en artikkel fra Wikipedia å legge den inn på Min web side så lenge jeg Linker til at artikkelen er hentet fra Wikipedia? Å gjelder dette egentlig andre artikler å ting folk har lagt ut på sin Web side?

Hovedgrunnen til at jeg spør om dette er.

Jeg driver for tiden med å legge inn AdSense på siden min å det har jeg gjort før.

Har tjent rundt 3-400 KR men plutselig No kommer Google å sir at kontoen min er sperret.

Jeg har prøvd å kontakte dem, Noe som er helt umulig for å få vite litt mere om hvorfor kontoen min er sperret. Jeg gikk nøye igjennom siden min men kunne ikke finne noe som brøyt på reglene til Google.

Jeg prøver derfor å finne ut hva som kan være grunnen til at den er sperret å hva jeg må endre på siden min for at jeg skal fortsette å kunne bruke AdSense som en ekstra inntekt.

Takker for alle svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jeg lov til å Kopiere noe fra Wikipedia?

- Sitatretten. Du har lov å ta sitater fra en nyhet/artikkel, men bare om du viser til hvor den kommer fra.

Du har rett til å omformulere en nyhet/artikkel, som opprinnelig er fra noen andre... Så lenge det ikke er sterke likhetstrekk. Du kan også benytte f. eks "kilde: http://www.ITPro.no", i bunnen av teksten.

Endret av tROOP4H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...