Gå til innhold

MX300 til salgs på bruktmarkedet.

Anbefalte innlegg

Jeg kom akkurat over denne maskinen som selges på bruktmarkedet. Det som er interesant er at den selges med et MX300 lydkort. Dersom noen har lyst på det er jeg sikker på at selgeren vil selge det separat. MX300 har Vortex2 brikke (www.vortexofsound.com) som støtter det meste innen 3D lyd (bare du finner drivere som fungerer) som bla. EAX, A3D 1.0, A3D 2.0 (og i teorien A3D 3.0 og EAX 2.0)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kom akkurat over denne maskinen som selges på bruktmarkedet. Det som er interesant er at den selges med et MX300 lydkort. Dersom noen har lyst på det er jeg sikker på at selgeren vil selge det separat. MX300 har Vortex2 brikke (www.vortexofsound.com) som støtter det meste innen 3D lyd (bare du finner drivere som fungerer) som bla. EAX, A3D 1.0, A3D 2.0 (og i teorien A3D 3.0 og EAX 2.0)

syns det var en fin liten server jeg :)

Lenke til kommentar

Ahh... P3 Slot 1 blir for dyrt. Den raskeste prosessoren du kan ha på det chipsettet er 1000 MHz, og den går ofte for 1500+ på ebay. Men den ligner veldig mye på den gamle maskinen min (Dual 500, 512, MX300) og den var en av de raskeste maskinene jeg har eid. (Føles raskere enn XP1700+ @ 1850 MHz)

Men det lydkortet er det mange som er ute etter, og jeg fikk faktisk en PM for et par mnd siden fra en som ville kjøpe mitt kort. Desverre er PM kontoen kritisk liten (HINT) , og jeg måtte slette den for å få plass til nye PM meldinger. Dette er altså et desperat håp på å nå ut til den personen, eller andre som er ute etter et Vortex2 kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...