The Hoff Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Snodig tråd, men la gå (høhø). Netcom er kanskje litt mer innovative og fremtidsrettet enn Telenor? De var f.eks et godt stykke foran Telenor med LTE-utbygging. Men det er jo ikke en uvanlig egenskap for en konkurrent til tronen (Telenor). Med å være tidlig ute med ny teknologi prøver de å stjele kunder fra storebror. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Med å være tidlig ute med ny teknologi prøver de å stjele kunder fra storebror.Storebror? Enda en som ikke har fått meg seg at Telia tok over Netcom for over 10 år siden. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Teliasonera faktisk, men vi diskuterer vel om situasjonen Norge, og her er Telenor som storebror å regne. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Med å være tidlig ute med ny teknologi prøver de å stjele kunder fra storebror.Storebror? Enda en som ikke har fått meg seg at Telia tok over Netcom for over 10 år siden. Nå skal det sies at Telenor er et større selskap enn Teliasonera. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Teliasonera faktisk,Telia tok over Sonera flere år etter at Telia tok over Netcom. Ikke at det er noe galt i at noen er kunde av Telia, men de som tror de er kunde av et "lite" og "norskt" selskap tar i alle fall veldig feil. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Detaljer detaljer, uansett står poenget mitt. Dette forumet er kverulantenes møteplass, djiiises. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå