Gå til innhold

Netcom mer "sexy" enn Telenor?


Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er helt sånn på trynet dette her, men

sånn har jeg alltid opplevd det på folk.

 

Eller at hvertfall Netcom-abonnenter føler de er mer sexy og

ovenpå Telenor kunder.

 

Nå er det jo blitt mange andre aktører, så inntrykket ligger

vel igjen fra tidligere.

 

Det var ofte sånn: at personer du spurte sa slikt som at "det er

greit nok med Telenor" når du spurte om hvilken av dem de mente du

burde velge.

Mens de med litt sånn unnvikende holdning sier "nå bruker jeg

Netcom da siden..mumle mumle.." mens de har en overbærende geip,

blir litt hvite i ansiktet og vrikker seg litt snertent.

 

Eh.. ja kanskje litt teit, men det var som de mente Telenor var

traust og godt nok "for deg", mens de selv hadde Netcom men

ville helst ikke snakke om det. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmmm... Prøver å skjønne hva du er ute etter men sliter litt. Telefonabonnemt - sexy? Utdyp. Jobber forøvrig i Netcom men har aldri følt meg mer eller mindre attraktiv uansett hva slags operatører jeg har hatt opp gjennom tidene.

At en god del Netcom-kunder var / er tilfredse med å bidra til at telemonopolet ble opphevet i Norge på 90-tallet er muligens en vinkling?? var det dette du mente?

Lenke til kommentar

Hmmmm... Prøver å skjønne hva du er ute etter men sliter litt. Telefonabonnemt - sexy? Utdyp. Jobber forøvrig i Netcom men har aldri følt meg mer eller mindre attraktiv uansett hva slags operatører jeg har hatt opp gjennom tidene.

At en god del Netcom-kunder var / er tilfredse med å bidra til at telemonopolet ble opphevet i Norge på 90-tallet er muligens en vinkling?? var det dette du mente?

 

Er vel litt inne på det der ja.

 

Det ble nå sånn dengang, at jeg ikke turde velge Netcom.

 

Hva med om feks faren min spurte, og jeg hadde sagt jeg hadde

Netcom?

Ville følt meg som ei frekk og fjollete mobil-jente da. Hvis

det maker noen sense..

 

Men i dag kan selv gamle, kristene og hvem som helst ha hva som helst, så det reageres vel ikke noe særlig lenger.

Lenke til kommentar

Om du har abonnement fra telenor eller netcom og jobben din ikke tar regninga er det lite sexy ved regneferdighetene dine.

 

 

Regneferdigheter er sjelden sexy uansett(??). Fikk uansett trang til å kommentere innlegget ditt :) Hvem som til syvende og sist er dyrest eller billigst kommer som regel an på forbruket en selv har. Forbruket til resten av familien / bekjentskapskretsen er heller ikke helt uvesentlig dersom man har flere enn seg selv å tenke på.

Ellers spiller jo andre faktorer også inn - feks dekning, kundeservice, forhandlerapparat, ekstratjenester (feks mobilt brebånd tvilling, forsikring, pcsms, m.m.) subsidiering av ny telefon (ettersom jeg jobber i netcom - sjekk priser på telefoner med de nye fastprisabonnemenetene til Netcom, feks LG optimus 2x, samsung nexus s, Nokia N8 med flere...hehe.) Nok reklame! beklager den :)

Det er forøvrig gjerne når problemer oppstår at en ser en fordel av å ha en stor operatør. Ødelagt/mistet sim - få nytt i løpet av 5 minutter i butikk for å nevne ett eksempel. Hvor lang tid bruker for eksempel Ludo, lebara eller onecall på å få kunden sin på nett igjen hvis en telefon blir stjålet? Sier ikke at Telenor og Netcom alltid løser alle vriene saker raskt og smidig, og heldigvis er det sjelden at en selv er den uheldige parten, men kunden har i allefall mange kanaler å støtte seg til dersom noe oppstår om man har feks telenor eller Netcom...

God påske forresten :)

Endret av Lorimar
Lenke til kommentar

Hmmmm... Prøver å skjønne hva du er ute etter men sliter litt. Telefonabonnemt - sexy? Utdyp. Jobber forøvrig i Netcom men har aldri følt meg mer eller mindre attraktiv uansett hva slags operatører jeg har hatt opp gjennom tidene.

At en god del Netcom-kunder var / er tilfredse med å bidra til at telemonopolet ble opphevet i Norge på 90-tallet er muligens en vinkling?? var det dette du mente?

 

Er vel litt inne på det der ja.

 

Det ble nå sånn dengang, at jeg ikke turde velge Netcom.

 

Hva med om feks faren min spurte, og jeg hadde sagt jeg hadde

Netcom?

Ville følt meg som ei frekk og fjollete mobil-jente da. Hvis

det maker noen sense..

 

Men i dag kan selv gamle, kristene og hvem som helst ha hva som helst, så det reageres vel ikke noe særlig lenger.

 

Hverken radikalt, reaksjonært eller rebelsk å velge Netcom nå for tiden nei. Tror nok familiekrisen hadde uteblitt selv om foreldrenes håpefulle hadde valgt Netcom :)

Lenke til kommentar

Om du har abonnement fra telenor eller netcom og jobben din ikke tar regninga er det lite sexy ved regneferdighetene dine.

Regneferdigheter er sjelden sexy uansett(??).

 

Beklager, den holder ikke til å gjøre innlegget mitt til en slags logisk feilslutning.

At netcom/telenor fortsatt selger abonnement til privatpersoner er et bevis på at forbrukerrådet ikke gjør jobben sin.

Lenke til kommentar

For å svare den orginale posten, jeg føler utrolig sexy som Netcomkunde, og det har jeg alltid gjort. Men nå etter at jeg har begynt å jobbe for et selskap som selger Netcom, og fått meg forhandler abonoment på grunn av det, så føler jeg meg rett og slett uslåelig.

 

Ja, vi Netcomkunder hottere og mer hip enn Telenor sine kunder, hvorfor vet jeg ikke, det bare er sånn. Akkurat som om at vi er en egen rase av sexye mennesker.

Lenke til kommentar

Om du har abonnement fra telenor eller netcom og jobben din ikke tar regninga er det lite sexy ved regneferdighetene dine.

Regneferdigheter er sjelden sexy uansett(??).

 

Beklager, den holder ikke til å gjøre innlegget mitt til en slags logisk feilslutning.

At netcom/telenor fortsatt selger abonnement til privatpersoner er et bevis på at forbrukerrådet ikke gjør jobben sin.

 

Hehe og knis...

ikke helt uenig i og med at jeg prøvde ikke å gjøre en logisk feilslutning ut av kommentaren din. Money talks, men som sagt - mange sparer på å ha store operatører, spesielt kunder med høyt forbruk (og da mener jeg ikke høyt forbruk definert av telepriser som er latterlig lavt i forhold til hva som ofte er virkeligheten). Dessuten er det trygt med stor operatør. Mange kan rett og slett ikke være uten mobil i mange dager i påvente av nytt simkort skal ankomme i posten. Uten telenor og netcom-kunder hadde det også blitt smått med utbedring / vedlikehold av dekning, utbygging av LTE m.m., så vi skal vel til syvende og sist være glade alle sammen for at Telenor og Netcom driver godt :)

 

Er forøvrig spent på hva som skjer med prisene hos småoperatørene den dagen termineringsprisen blir flat mellom alle operatørene. men det er en annen diskusjon.

Lenke til kommentar

For å svare den orginale posten, jeg føler utrolig sexy som Netcomkunde, og det har jeg alltid gjort. Men nå etter at jeg har begynt å jobbe for et selskap som selger Netcom, og fått meg forhandler abonoment på grunn av det, så føler jeg meg rett og slett uslåelig.

 

Ja, vi Netcomkunder hottere og mer hip enn Telenor sine kunder, hvorfor vet jeg ikke, det bare er sånn. Akkurat som om at vi er en egen rase av sexye mennesker.

 

haha! Neste gang jeg er på byen skal jeg flagge hemningsløst med mobilabonnementet mitt. Jeg burde skjønt for lenge siden at det er dette som vil utgjøre forskjellen mellom fiasko og suksess!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg har vært kunde hos NC i snart 17 år, og føler at hver dag er en berusende lykkefølelse. Her er noe av det som har skjedd med meg:

 

Aldri potensproblemer

Null magesyre

Småjentene på jobben (på halvparten av min alder) svermer rundt meg på firmafester

Håret kom tilbake

 

Og sist men ikke minst: jeg har kunnet doble serviceintervallet på bilen samtidig som dieselforbruket gikk ned til det halve.

 

Kort sagt, jeg er blitt et mye bedre menneske og hvis noen vil ha en drømmedate med en fyr midt i femtiårskrisa, så har NetCom telefonnummeret mitt.

Lenke til kommentar

Jeg har personlig OneCall, men legger gjerne til at de bruker Netcoms nettverk bare sånn at jeg ikke mister ansiktet helt.

 

De bruker Network Norways eller Mobile norway nettet der dette er utbygd, og Telenor nettet ellers i landet. Men de hadde Netcom roaming før tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...