TheMartine Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 jeg og ozeth skal med. +wheelman Har dere bil? Plass til hvor mange? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Petter har bil, Ozeth og Wheelman tar en plass hver, så da er det to plasser igjen. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 DIBS på plass i merca til petter! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Nå som de fleste bør ha fått med seg denne tråden, er det på tide å sette en frist for påmelding. Jeg gir dere fram til klokka 15 med å melde seg på. En annen VELDIG VIKTIG ting å få med seg, er at Pizzanini gjerne vil ha beskjed om hvilke pizzaer vi har tenkt å bestille, i og med at vi blir så mange på én gang. Så om dere vil være litt greie mot betjeningen, og få maten deres kjappere når dere kommer, se over menyen deres, og si fra til meg hva dere har tenkt å bestille. Så ringer jeg dem og sier fra, slik at de kan gjøre klart og bare smette maten i ovnen når vi kommer. Smart, assa! Her er link til menyen, Endret 22. april 2011 av TheMartine Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg blir med, sitter på med Slimda/Gyr0. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Antar du har avklart dette med oss på forhånd? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Er det for seint å melde seg på? Meg og Bobino, som sitter ved siden av meg her. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Er det for seint å melde seg på? Meg og Bobino, som sitter ved siden av meg her. Det går greit. Send meg en PM med hvilken pizza dere vil ha, og om dere har skyss. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Det er fortsatt en del som mangler skyss. Så de som har sagt nei til å kjøre flere, men som egentlig har plass, bør revurdere dette. Sånn for fellesskapets beste. Jeg har tre ledige plasser, så førstemann til mølla på dem. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Antar du har avklart dette med oss på forhånd? Ja, tok det med Gyr0 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ser at Balli er satt som å sitte på med Petter. Han har da bil? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Ser at Balli er satt som å sitte på med Petter. Han har da bil? Det er noen som hevder det, ja. I dunno :b Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg tror heller folk vil sitte i en bil hvor det ene vinduet er ødelagt enn å måtte gå hele veien, Balli. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 problemet er at da må den stå utenfor pizza sjappa uten noen form blokade bak vinduet da jeg må ta det bort for å kunne kjøre den. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Fremdeles er det sju stykker som ikke har skyss. Så da er spørsmålet om noen av disse har lyst til å gå, eller om noen vil kjøre flere turer? Endret 22. april 2011 av TheMartine Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Nå er bestillinger levert, så de av dere som ikke har bestemt dere ennå, tar det når vi kommer fram. Vi har fått kjelleren til vår disposisjon, så når vi kommer fram kan vi gå i baren i kjelleren og bestille drikke. Med tanke på at vi er cirka 50 stykker, er det greit å gjøre dette lettest mulig for Pizzanini. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Skal gå på do nå. Så skal jeg gå ut i biln å prøve å rydde litt der.. Så kan det være det er plass til tre stykk ekstra i den. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Skal gå på do nå. Så skal jeg gå ut i biln å prøve å rydde litt der.. Så kan det være det er plass til tre stykk ekstra i den. Er det plass til meg, berstad og bananagrabber då ? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Pappaen til Nopros kan kjøre fire stykker til Pizzanini, men ikke tilbake. Så om MoDzoNa har plass til tre, får vi skysset alle bort, i hvert fall. Kan du ikke si fra så fort som mulig, MoDzoNa? Endret 22. april 2011 av TheMartine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå