Gå til innhold

Ny fødsel for X-universet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper dette spillet får bedre brukergrensesnitt. Terran Conflict var litt...hardcore....Det jeg fikk spilt ga meg inntrykk av den syke dybden av spillet, men å ha tålmodighet til å lære seg spillet og gjøre suksess der....gikk heller til andre spill....Håper Rebirth blir bedre....Kommer nok til å kjøpe det og.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Enig i at disse spillene lider litt av "ensomhetsfølelse". De burde lage ulike miljø ombord i de forskjellige romstasjonene, med NPC'er som en fikk et forhold til. Trenger ikke være store kartet i hver romstasjon, bare nok til at en ikke føler seg helt alene i X verdenen.

Lenke til kommentar

Hovedrpoblemet med X-Universe spillene er at det blir litt ensomt. Skulle i det minste vært en form for co-op modus. Et X-MMO er jo drømmen, men vanskelig å implementere selvsagt.

Hehe, jeg for min del var bekymret for at det ville være et X-MMO, det ville vært krise det!

Blir absolutt interessant det her. Men som alltid er det veldig skummelt når det sies at "Spillet skal være lettere å komme i gang med enn sine forgjengere, men dybden skal være akkurat slik som seriens tilhengere forventer". Selv ville jeg heller sett at de tok steget mot newtonsk fysikk og høyere hastigheter, men de sliter vel allerede med at de er i en nisjesjanger. Jeg blir nok uansett rimelig fornøyd om det bare er en videre polert opplevelse som fra X3 Terran Conflict.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg X3 gold nylig faktisk, sitter og spiller Terran Conflict nå. Spillene gjør deg påtte avhengig, akkurat som en god MMO egentlig.

Den store negative tingen med spillet vil jeg påstå er læringskurven, den er ekstremt bratt. Grunnen kan i stor grad skyldes på et elendig interface. Mens det var enda være i Reunion, der var det helt vannvidd. Man må holde på lenge før man får dreisen på det, kanskje det er grunnen til at jeg ble så avhengig også, denne trangen til å mestre noe jeg ikke kunne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...