Hanfrapubennedigata Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Kjøpte Portal 2 på Steam idag, men blei ganske skuffa. Etter ca. 10 min spilling sitter jeg fast, og kommer ikke videre. Etter å ha søkt på YouTube skjønte jeg at den psykedelliske looken ikke var meninga. Er det noen som veit hva som er problemet? Tenkte at det kanskje kunne være piratsikring, men jeg har kjøpt det.. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Min første tanke er at det enten er krøll med driver til skjermkort, trøbbel med selve skjermkortet eller at skjermkortet ikke støttes av spillet. Eller omvendt. Men, det er ren gjetting. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Ja, kanskje det. Men så nå at det var en Windows oppdatering som lå å venta. Kjørte den, og når jeg skulle starte Portal igjen var det mer å laste ned. Så det er nok noe som har gått feil under installasjonen. Det som fikk meg te å lure mest var at det stod ERROR overalt, og at det nærmest så ut til å være planlagt sånn EDIT: Nå virka teksturene. Men nå henger spillet seg opp etter noen minutter spelling.. Hvorfor kjøpte jeg det ikke te XBOX?... Endret 20. april 2011 av Hanfrapubennedigata Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Ja, kanskje det. Men så nå at det var en Windows oppdatering som lå å venta. Kjørte den, og når jeg skulle starte Portal igjen var det mer å laste ned. Så det er nok noe som har gått feil under installasjonen. Det som fikk meg te å lure mest var at det stod ERROR overalt, og at det nærmest så ut til å være planlagt sånn EDIT: Nå virka teksturene. Men nå henger spillet seg opp etter noen minutter spelling.. Hvorfor kjøpte jeg det ikke te XBOX?... Skidrow er ute med en crack som fikser crashing nå. Vet ikke om den funker om du har kjøpt spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå