Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Installerte program ved ein feil... kan ikkje avinstallera..

Anbefalte innlegg

okey... her er heile historia...

eg skulle tralla med til ein song, og søkte etter teksten... fekk fram denne sida: http://www.lyricsdomain.com/lyrics/7636/

nede på sida sto det Download Mp3, og av rein nyskjerrigheit klikka eg på lenkja, og installerte dette programmet... Det heile skjedde ganske kjapt, og plutseleg var maskinen invadert av lenker til alt muleg... music, games, adult, xxx.......

i tillegg er det ei ekstra verktøylinje ved namn llnfllythpq som har lagt seg inn i Internet Explorer... når eg prøver å ta vekk denne, kjem ho berre fram på nytt. eg prøvte å avinstallera programmet, men utan hell...

Kva må eg gjera for å få fjerna dette tullet?

bruker WinXP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg installerte det på nytt, og kom fram til at det ikkje var ferdig installert første gongen.... no har eg fått fjerna det...

har likevel ein følelse av at noko er som det ikkje skal vera...

kva finn eg ut ved å bruka adaware eller spybot?

Lenke til kommentar

Ad-aware o.l. finner ut om det er programmer på din maskin som sender ut informasjon for å hente ned dritt som du ikke trenger. Ad-aware finner programmer som Gator o.l. som bare henter ned trusereklamer fra statene. Nett som om vi trenger trusereklamer fra statene.

De fleste gratisprogrammer har en eller annen form for sponsor, som du må ta med for å få installert. Noen kan du svare nei på, men sprøsmålet er ofte litt tricky og du svarer oftest ja fordi du ikke gidde å lese alle de bittesmå boksavene.

Pass på med freeware når du installerer. Det er vel en grunn alene til å bruke KaZaA light frem for KaZaA (fullversjon)

-Chief-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...