Tablespoon Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Flott tiltak, håper dette blir en knallsuksess. Kommer kanskje til å ta en titt i ny og ne jeg også, selv om ingen av titlene er interessante for meg... Kanskje litt pussige valg. SC2 er jo etter min mening det ultimate konkurransespillet, så dette vil jeg ikke si er et pussig valg. Er vel det som er desidert størst i E-sportverdenen nå for tiden, selv om det kanskje ikke har slått helt igjennom enda her til lands. Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg hadde håpet på et LAN i regi av "Gamer.no", når jeg leste overskriften. Tror nivået blir litt for høyt, til at det blir noe vits å melde seg på. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Vi ønsker å involvere alle sammen, og det er ikke bare vinnerne av finalene som får stilige premier. Vi har blant annet planer om å dele ut en hel rekke dagspremier og annet snop, så det er bare å melde seg på Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Ah.. Trodde et øyeblikk det her var snakk om en spillmesse :-/ Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Må vel ha en pris som "Worst Gamer" om jeg skal ha noen som helst slags mulighet ihvertfall. Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Får ikke meldt meg på Crysis 2 jeg gitt ^^ når kan man gjøre det da? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Får ikke meldt meg på Crysis 2 jeg gitt ^^ når kan man gjøre det da? Vi jobber med dette i skrivende stund, og systemet skal være klart i god tid før konkurransen starter på mandag Lenke til kommentar
Laohn Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Websiden funker overhodet ikke her, får ikke logget inn uten å havne på frontsiden. Men norsk-esport dev linken sier jeg er logget inn plutselig. Var veldig rotete opplegg dette her. Alle sc2 turneringene står som TG også, får ikke meldt meg på. Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Websiden funker overhodet ikke her, får ikke logget inn uten å havne på frontsiden. Men norsk-esport dev linken sier jeg er logget inn plutselig. Var veldig rotete opplegg dette her. Alle sc2 turneringene står som TG også, får ikke meldt meg på. Vi er veldig klar over akkurat disse innkjøringsproblemene. Dette vil bli fikset i løpet av morgendagen, håper vi. Da kommer det også mer konkret informasjon om de ulike turneringene og premiene.Stay tuned! Endret 12. mai 2011 av TST Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Awesome ide, trist utvalg spill Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Takk for info, og jeg ser frem til dette maskineriet kjører som smurt! Er rett og slett en fantastisk idè, og de som kom opp med det fortjener trampeklapp! @Smiiley - regner med at de spilla som er nå, bare er oppstarten, og at det vil komme flere senere. Er jo ikke en spikra line-up enda vil jeg si. Gleder meg til å følge fremgangen fremover nå ja Stå på!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jNQ6xG Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Om det hadde vært på 360 hadde jeg vært med. Har 3900 poeng på xbox live, så hadde vært fett å sjekke hvor langt jeg kunne kommet. Lenke til kommentar
Eniptsu Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 CoD Black ops på x360.....og hvorfor er jeg den første til å si det???? Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Ingen spill på den listen jeg har interesse av å konkurere i....hva med noen andre spill som også er populære i turneringer? Kommer det senere`? Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 BC2 bigwar er alltid en god ide Lenke til kommentar
lilleBOFF Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Bra initiativ! Vi trenger mer konkurransespilling. En ting jeg savner er fighting games. Hvis det skal være 1 mot 1, og i tillegg delarrangementer i de store byene ville det nesten vært rart uten ett fighting game. Hvis det er en type spill som passer for 1 mot 1, og som faktisk er designet kun med det i tanken, så er det fighting games. Nå skal det sies at de generelt er dårlige online, men for et lokalt arrangement er det ingenting som passer bedre. Det er mange fighting games å velge i for tida, men etter synkende prioritet kan jeg anbefale; Tekken 6, SSFIV, Marvel vs Capcom 3 og Mortal Kombat. Lenke til kommentar
AngryHusky Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Endelig, fantastisk tiltak! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Bigwar i Mount & Blade: With Fire and Sword. Kan vel være opp til 222 spillere, minst! Endret 14. mai 2011 av Avien Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Slenger meg på å sier godt tiltak igjen. bare synd med spill-lineupen som jeg ikke har. Mer PC og Xbox Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Er det flere som sliter med innlogging? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå