Odesseiron Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Vi presenterer Norges største spillarrangement. Les hele saken Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Synd Fifa 11 ikke skal spilles på 360, både jeg og en kamerat har langt mange hundre timer i det spillet. Lenke til kommentar
xoK3rmIT Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg håper på mange nye eSpill venner :tafse: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Crysis 2? Forventet ikke at det skulle være blant de fire akkurat. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Virker interessant ... Skulle bare ønske det var med noen spill jeg faktisk likte. Forstår at det er det massene spiller som går gjennom, så jeg er ikke snurt sånn sett. Blir vel å følge med uansett, om ikke annet. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 "Beklager at det ikke ble opplyst • Spillere må være deltagere på TG 2011" Jaja... da var regging gjort for ingen nytte "Beklager at det ikke ble opplyst • Spillere må være deltagere på TG 2011" Jaja regga meg for ingen nytte hau Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Det skal vel være oppe for andre i Mai? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 "Beklager at det ikke ble opplyst • Spillere må være deltagere på TG 2011" Jaja... da var regging gjort for ingen nytte "Beklager at det ikke ble opplyst • Spillere må være deltagere på TG 2011" Jaja regga meg for ingen nytte hau Alle kan delta, det er ingen krav om å ha vært på The Gathering. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Ser fett ut, men syntes mappoolen i SC2 kunne ha vert bedre. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jaha? Jeg er noe forvirret. Artikkelen her er fra 20. april og blant annet Starcraft 2-turneringen har vel vært. Var i alle fall ikke anledning til å melde seg opp til noen SC2-turnering nå, da disse allerede har blitt utkjempet på TG. Jeg vil anbefale å sørge for at alt av turneringspåmelding osv. er oppdatert før dere publiserer artikler som dette. For meg gjør i alle fall en del av den utdaterte informasjonen dette forvirrende. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Enig, det er jo ingen nye kamper/turneringer som ligger der, eller så er de vriene å finne =/ Det står at noe mer innhold kommer i mai da. Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) TSP: Det har vært noen turneringer med premier på The Gathering. Men det var kun for å betateste og reklamere litt for hva som var i vente. Artikkelen er fra 20. april, men endret litt og republisert med forsidefokus nå - fordi hovedturneringen snart starter. Endret 12. mai 2011 av TST Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Dere bør ordne med livestreaming for dette. Kanskje ikke så lett på PS3-spillene, men med Starcraft og Crysis burde det være mulig. Bruk f.eks. Justin.tv. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 TST: Skjønte vel igrunn den måtte ha blitt republisert. (Så ikke dette i april, siden jeg var opptatt med å være crew på The Gathering ) Poenget mitt er at når dere opplyser om en kommende turnering i f.eks Starcraft 2 og man blir møtt med informasjon og påmeldinger til en turnering som fant sted på TG, er ikke det helt optimalt. Men jeg ser du har fjernet artikkelen om Crysis 2 og Starcraft 2-turneringen fra forsiden til "Gamer's Paradise"-seksjonen nå, det er bra. Men det bør kanskje også på andre måter poengteres datoer/ubestemt dato for hver enkelt kommende turnering? På forsiden til Gamer's Paradise blir man forøvrig fremdeles sendt til utgåtte arrangementer dersom man klikker på "Meld deg på", frem til man kan faktisk kan melde seg på de nye turneringene bør man kanskje vurdere å bytte det ut med "Mer info snart!" el. Blir forvirrende når avsluttede turneringer legges i header slik. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Skulle vært konkurranse i Mario Kart også - det hadde vært skikkelig fett det Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Skulle vært konkurranse i Mario Kart også - det hadde vært skikkelig fett det Vi kommer til å avholde en rekke stilige delkonkurranser i helt andre spill enn de fire store også. Vi tar veldig gjerne imot forslag til hva dere ønsker å ta del i! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Vi kommer til å avholde en rekke stilige delkonkurranser i helt andre spill enn de fire store også. Vi tar veldig gjerne imot forslag til hva dere ønsker å ta del i! Battlefield Bad Company 2 (helst xbox ) Må også ha noe til xbox og ikke bare pc og ps3 Lenke til kommentar
Remmos Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Flott tiltak, håper dette blir en knallsuksess. Kommer kanskje til å ta en titt i ny og ne jeg også, selv om ingen av titlene er interessante for meg... Kanskje litt pussige valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå