Kasp0me Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hei, saken er at jeg sikler etter et par skjermer men vet ikke hvilke jeg skal gå for! Lurer også på om det er noen bedre alternativer til disse to skjermene jeg tenker på og kjøpe. Jeg har lyst på Samsung UE32D6505 eller Samsung UE-32C6005. Grunnen til at jeg spesifikt er ute etter 32" er fordi jeg sitter helt oppi skjermen så føler at større bare vil bli til bry. Prisklassen vil jeg også skal ligge rundt 6000-9000, ikke mer eller mindre. Har også hørt at LED er best med tanke på pc. Den ene har 3d støtte med en litt høyere prisklasse mens den andre er billigere og uten. Kan jeg også bruke 3d-støtten i skjermkortet mitt opp mot 3D på tv-en? Håper på noen allrighte svar! Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Fordelen med LED er at man bruker mindre strøm, en LED er ikke nødvendigvis bedre enn en LCD, da LED er en LCD bare med LED bakgrunnsbelysning. Men skal du ha 3D kommer disse bare i LED utgave såvidt jeg vet Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Det jeg ikke vet.. Noen som har svar på de andre spørsmålene? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Hvilke tv burde jeg gå for? Usikker som sagt og all hjelp mottas med glede! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå