Zaftig Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg skrev ikke Islam eller Muslim et eneste sted, at fattige innvandrere er overrepresentert er ikke rart, men de har ingen grunn til å gjøre hærverk eller drive med vold mot politiet av den grunn. 2 Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Dette trenger ingen diskusjon. SEND DEM HJEM! 5 Lenke til kommentar
Decline Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Zaftig, blandet deg med Ideal, i og med at dere så ut til å stå for det samme. Men du er altså uenig i Ideals påstand om at dette skyldes utelukkende Islam? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 [Youtubelink was here] Her er årsaken til at Skandinavia er i ferd med å bli et clusterfuck uten like. Har det noen gang slått dere (som driver å reposter denne youtubesnutten i det uendelige) at dere bedriver den øvelsen som hos Asbjørnsen og Moe ble kalt å "rope ulv"? Den dagen noen av dere poster noe med substans kommer antagelig folk flest til å trekke på skuldrene og tenke "Å det er hu dama fra Sverige igjen." Geir 5 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Med fattigdom øker kriminalitet og vold, se på depresjonen, ektrem fettigdom sammen med forbud av alkohol, gjorde byer som Chicago om til krigsområder med like mange drap som de aller volgiste og fattigste byer i verden i dag. Du må til land med borgerkig får å få det mer volidg, samme skjedde på 80tallet, 80tallet var ektremt voldig i så godt som alle land, olso var en langt farligere by på 80tallet enn den er i dag. Og før i tiden var kriminaliteten assosiert med ektremt mye blind vold, ranere hadde mye lavere grense for å drepe, det var dødsstraff i mange land for små kriminalitet som tyvere i ran. De riskerte galgen bare de truet noen får å få penger, så de hadde ingen ting å tape ved å drepe vitenen, straffen ble den samme. 4 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Dette trenger ingen diskusjon. SEND DEM HJEM! Ble litt nysjerrig der: Hvordan - i et demokratisk samfunn - tenker du få iverksatt hjemsendelse uten diskusjon? Nå er det jo ikke sikkert at du mener at samfunnet er tjent med demokrati... 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Dette trenger ingen diskusjon. SEND DEM HJEM! Ble litt nysjerrig der: Hvordan - i et demokratisk samfunn - tenker du få iverksatt hjemsendelse uten diskusjon? Nå er det jo ikke sikkert at du mener at samfunnet er tjent med demokrati... For å ikke nevne at 90% av disse ungdommene er født i sverige, så å "sende dem hjem" betyr bare å sende dem 2 kvateler til høyre og et kvatal til venstre så er de hjemme 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Dette trenger ingen diskusjon. SEND DEM HJEM! Ble litt nysjerrig der: Hvordan - i et demokratisk samfunn - tenker du få iverksatt hjemsendelse uten diskusjon? Nå er det jo ikke sikkert at du mener at samfunnet er tjent med demokrati... Demokratiet i all sin pompøse prakt og glans iverksatte "innsendelse" uten diskusjon og da kan man dermed gjøre det samme andre veien uten at det skal by på problemer. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hvordan? Geir Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 [Youtubelink was here] Her er årsaken til at Skandinavia er i ferd med å bli et clusterfuck uten like. Har det noen gang slått dere (som driver å reposter denne youtubesnutten i det uendelige) at dere bedriver den øvelsen som hos Asbjørnsen og Moe ble kalt å "rope ulv"? Den dagen noen av dere poster noe med substans kommer antagelig folk flest til å trekke på skuldrene og tenke "Å det er hu dama fra Sverige igjen." Geir Videoen er av en jødinne som viser sin etniske karakter. Hun setter ord på den agendaen jøder som er høyere på rangstigen enn henne praktiserer. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Zaftig, blandet deg med Ideal, i og med at dere så ut til å stå for det samme. Men du er altså uenig i Ideals påstand om at dette skyldes utelukkende Islam? Nei det er mye mer enn Islam som spiller inn og det er absolutt ikke bare Islam sin feil. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hvem har utpekt henne til talsmann for den nye verdensorden? Kan jeg gjøre det samme? Plukke ut en av dere og bruke alt vedkommende sier mot resten? Geir 2 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hvordan? Geir Ikke verre enn å annulere alle statsborgerskap som er innvilget av jødene i UDI innen en gitt periode. Så kan man forberede dem på en i første omgang fredlig hjemsendelse. Selvsagt er ikke den politiske viljen tilstede i det nåværende Norge, men etterhvert som at dette eskalerer så vil det være det eneste alternativet man har igjen for å få gjenopprettet ro og orden. Det foregår forøvrig på samme måte som de kom inn i landet, de setter seg på et fly og voila borte var de. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ikke verre enn å annulere alle statsborgerskap som er innvilget av jødene i UDI innen en gitt periode. Så kan man forberede dem på en i første omgang fredlig hjemsendelse. Selvsagt er ikke den politiske viljen tilstede i det nåværende Norge, men etterhvert som at dette eskalerer så vil det være det eneste alternativet man har igjen for å få gjenopprettet ro og orden. Det foregår forøvrig på samme måte som de kom inn i landet, de setter seg på et fly og voila borte var de. Det besvarer ikke spørsmålet. Hvem skal annulere dem, og hvor dan skal den konklusjonen komme uten diskusjon? Er du så overbevist om at alle nordmenn vil ende opp med at dette er det eneste alternativet? Hvor har du tenkt at de skal reise hen? Hvem skal ta i mot dem? Og regner du med at de reiser frivillig? Geir 2 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Rasister gjør at dere hedninger mister tilknytningen til landet? Den skal du få lov til å utdype. Er det ikke forståelig at mennesker av så primitiv tankegang som deg ødelegger tilknytningen jeg har til landet? Det skulle ikke vært mulig at et land som Norge der utdanning er noe av det beste i verdenen produserer så uopplyste og hatefulle mennesker som deg. Det er en flott rant, men hvordan har rasister påvirket og frembragt dagens multikulturelle Norge? Hva er rasistens synd i dette tilfellet? hvordan har han ødelagt din tilknytning til landet? Hans tankegang så lenge den ikke har ført til handlinger kan ikke skyldes på.. så hva er egentlig problemet ditt? Din skyld ligger i hvordan du fremmer segresjon og hat mot mennesker. Ikke bare ønsker du å ødelegge bruer mellom folkeslag, men du bruker uvitenhet og løgner for å spre falsk dritt mot mennesker av annen hudpigmentasjon. Ingen seriøse biologer skiller vår art i raser lengre. Vi er alle homo sapiens som begynte vår ferd ut av Afrika for ca 90-85 000 år siden. Multikultur ser jeg på en positiv ting. Jeg har hatt mange flere gode venner av utenlandsk herkomst enn etniske norske. 4 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 De reiser hjem, deres egne skal ta imot dem og om de ikke reiser frivillig så blir det ved tvang. Hvem skal annulere dem? En sterk vilje. Var det noe diskusjon i forkant av denne masseimmigrasjonen da? Nei, den har blitt påtvingt og det har aldri vært noe folkeavstemning, jeg ser ikke hvordan krefter som ønsker å gjøre det motsatte av voldtekt, ran og drap skal i det tilfellet begå noe større synd enn sine forgjengere. Rasister gjør at dere hedninger mister tilknytningen til landet? Den skal du få lov til å utdype. Er det ikke forståelig at mennesker av så primitiv tankegang som deg ødelegger tilknytningen jeg har til landet? Det skulle ikke vært mulig at et land som Norge der utdanning er noe av det beste i verdenen produserer så uopplyste og hatefulle mennesker som deg. Det er en flott rant, men hvordan har rasister påvirket og frembragt dagens multikulturelle Norge? Hva er rasistens synd i dette tilfellet? hvordan har han ødelagt din tilknytning til landet? Hans tankegang så lenge den ikke har ført til handlinger kan ikke skyldes på.. så hva er egentlig problemet ditt? Din skyld ligger i hvordan du fremmer segresjon og hat mot mennesker. Ikke bare ønsker du å ødelegge bruer mellom folkeslag, men du bruker uvitenhet og løgner for å spre falsk dritt mot mennesker av annen hudpigmentasjon. Ingen seriøse biologer skiller vår art i raser lengre. Vi er alle homo sapiens som begynte vår ferd ut av Afrika for ca 90-85 000 år siden. Multikultur ser jeg på en positiv ting. Jeg har hatt mange flere gode venner av utenlandsk herkomst enn etniske norske. Hedensk pølsevev. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) De reiser hjem, deres egne skal ta imot dem og om de ikke reiser frivillig så blir det ved tvang. Hvem skal annulere dem? En sterk vilje. Var det noe diskusjon i forkant av denne masseimmigrasjonen da? Nei, den har blitt påtvingt og det har aldri vært noe folkeavstemning, jeg ser ikke hvordan krefter som ønsker å gjøre det motsatte av voldtekt, ran og drap skal i det tilfellet begå noe større synd enn sine forgjengere. Rasister gjør at dere hedninger mister tilknytningen til landet? Den skal du få lov til å utdype. Er det ikke forståelig at mennesker av så primitiv tankegang som deg ødelegger tilknytningen jeg har til landet? Det skulle ikke vært mulig at et land som Norge der utdanning er noe av det beste i verdenen produserer så uopplyste og hatefulle mennesker som deg. Det er en flott rant, men hvordan har rasister påvirket og frembragt dagens multikulturelle Norge? Hva er rasistens synd i dette tilfellet? hvordan har han ødelagt din tilknytning til landet? Hans tankegang så lenge den ikke har ført til handlinger kan ikke skyldes på.. så hva er egentlig problemet ditt? Din skyld ligger i hvordan du fremmer segresjon og hat mot mennesker. Ikke bare ønsker du å ødelegge bruer mellom folkeslag, men du bruker uvitenhet og løgner for å spre falsk dritt mot mennesker av annen hudpigmentasjon. Ingen seriøse biologer skiller vår art i raser lengre. Vi er alle homo sapiens som begynte vår ferd ut av Afrika for ca 90-85 000 år siden. Multikultur ser jeg på en positiv ting. Jeg har hatt mange flere gode venner av utenlandsk herkomst enn etniske norske. Hedensk pølsevev. Hvorfor gjøre det så vansklig, hadde det ikke vært lettere om vi sendte dem til leire der de kunne arbeide hard, vi trenger ikke mate dem heller noe serlig, også når de blir for svake til å jobbe bare gasser vi dem og brenner dem opp, det er jo mye bedre og økonomik enn å sende dem hjem? Du som er så fan av hitler burde jo være helt for den ideen. Endret 20. april 2011 av Gunfreak 2 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Hedensk pølsevev. Hva er hedensk pølsevev? Er du kreasjonist også? Hadde ikke overrasket meg i det minste. Endret 19. desember 2011 av Myagos Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Zaftig, blandet deg med Ideal, i og med at dere så ut til å stå for det samme. Men du er altså uenig i Ideals påstand om at dette skyldes utelukkende Islam? Hvordan i all verden har du fått dette for deg??? Jeg har da aldri påstått det. Nå må du slutte å finne på ting om andre debattanter og forholde deg til virkeligheten! Dessverre er det et tegn i tiden av SV'ere og dets like nekter å forholde seg til virkeligheten, og fakta/konkrete tall, og i stedet finner opp ting, de villeste fantasier og konstruerte virkeligheter. Det jeg har pekt på, og stilt spørsmålstegn rundt, er hvorfor det alltid er de muslimske ungdommene som går amok? Det er jo aldri de norske, det er aldri de svenske, da mener jeg ETNISK norske/svenske, de knuser aldri en hel by, de setter ikke fyr på 30-40 biler på en natt, de kaster ikke murstein på brannbiler. Det er det MUSLIMENE som gjør. At du derfra trekker den konklusjon at dette er på grunn av islam, det får du værsågod stå inne for selv. Jeg mener at det er HELE deres kultur, og dermed OGSÅ ISLAM, som er årsaken. De har INGEN RESPEKT for landene og innbyggere i landene de befinner seg i. Dette er et av hovedproblemene. Videre blir de fortalt av Mullah'er og koranen at de selv er overlegne alle andre, og at alle andre som ikke tror på islam er vantro hunder. Da får man selvfølgelig en situasjon der de tror de har rett til alt mulig rart. Den situasjonen må vi få en slutt på! Dersom det er nødvendig å tvinge de til å slutte med denne steinalderreligionen deres, for å få de til å slutte å voldta, drepe, æresmorde, drive med INCEST og så videre, ja da må vi for faen stille hardt mot hardt! Dialog hjelper ikke når den du ønsker dialog med nekter å forholde seg til deg, og kaller deg en vantro hund. Hvordan skal dialog kunne ha gjennomslag, dersom du er en vantro hund i deres øyne? Da har jo dine utsagn nullverdi for de. Ps. Decline, dersom du svarer på dette får du for faen forholde deg til virkeligheten i stedet for å finne på ting som aldri har blitt sagt. Men siden du sier det - ISLAM ER ET PROBLEM! DET ER EN DEL AV EN UKULTUR, SOM FØRER TIL VOLD OG DRAP. 7 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Dette trenger ingen diskusjon. SEND DEM HJEM! Ble litt nysjerrig der: Hvordan - i et demokratisk samfunn - tenker du få iverksatt hjemsendelse uten diskusjon? Nå er det jo ikke sikkert at du mener at samfunnet er tjent med demokrati... For å ikke nevne at 90% av disse ungdommene er født i sverige, så å "sende dem hjem" betyr bare å sende dem 2 kvateler til høyre og et kvatal til venstre så er de hjemme Det er et paradoks at 2. og 3. generasjons innvandrere er mer radikale og hater samfunnet enda mer enn foreldrene sine. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå