Gå til innhold

Muslimske ungdommer går amok i sverige, Göteborg er i opptøyer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke beviser har du for at dette skyldes Islam? Eller driver du bare med personlige konspirasjonsteorier og spekulasjoner nå?

Fra artikkelen din:

- 99 prosent av alle ungdommer som bor her er gode og snille. Vi er ikke ute etter å snoke eller spionere, men å være tilstede og vise at vi finnes her, sier Jörgen Kuhlin i foreldreforeningen.

Vold som dette pleier tradisjonelt sett å skyldes fattigdom og sterke klasseskiller. Og som kjent er innvandrere fattigere enn ikke-innvandrere i Skandinavia. Det har oppstått et klasseskille. Og med klasseskiller følger kriminalitet, ungdom og tenåringer uten jobb, under sterkt press, og som havner i kriminelle miljøer.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Vold som dette pleier tradisjonelt sett å skyldes fattigdom og sterke klasseskiller. Og som kjent er innvandrere fattigere enn ikke-innvandrere i Skandinavia. Det har oppstått et klasseskille. Og med klasseskiller følger kriminalitet, ungdom og tenåringer uten jobb, under sterkt press, og som havner i kriminelle miljøer.

De fattige var aldri like voldelige før i tiden som det de tydeligvis er nå, akkurat som imperialistene fra Arabia og Europa ikke hadde respekt for landene de var i og tok over, har dessverre ikke disse respekt for det nye landet de er i.

• Liker 7
Lenke til kommentar

De fattige var aldri like voldelige før i tiden som det de tydeligvis er nå, akkurat som imperialistene fra Arabia og Europa ikke hadde respekt for landene de var i og tok over, har dessverre ikke disse respekt for det nye landet de er i.

*Kremt

- Den Franske revolusjonen.

- Bondekrigen.

- Den russiske revolusjonen.

... for å nevne noen få.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tja, man ser jo ingen etnisk svenske ungdommer gjøre sånt.. det er jo bestandig de fredselskende muslimene som går amok.

Vi så jo det samme i Oslo:

Virker som pro-Palestina aktivister mener det samme som radikale Islam når de mener fred. Noe som går omtrent langs disse linjene KILL THE JEWS, DRINK THEIR BLOOD!

*Kremt

- Bondekrigen.

... for å nevne noen få.

Nå tenkte jeg generelt vold, hærverk, ikke revolusjoner.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tja, man ser jo ingen etnisk svenske ungdommer gjøre sånt.. det er jo bestandig de fredselskende muslimene som går amok.

Vi så jo det samme i Oslo:

Virker som pro-Palestina aktivister mener det samme som radikale Islam når de mener fred. Noe som går omtrent langs disse linjene KILL THE JEWS, DRINK THEIR BLOOD!

¨

*Kremt

- Bondekrigen.

... for å nevne noen få.

Nå tenkte jeg generelt vold, hærverk, ikke revolusjoner.

La meg bare få det klart. Du tror det ikke eksisterte generell vold og hærverk før i tiden?

• Liker 7
Lenke til kommentar

Rasister gjør at dere hedninger mister tilknytningen til landet?

Den skal du få lov til å utdype.

Er det ikke forståelig at mennesker av så primitiv tankegang som deg ødelegger tilknytningen jeg har til landet? Det skulle ikke vært mulig at et land som Norge der utdanning er noe av det beste i verdenen produserer så uopplyste og hatefulle mennesker som deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

La meg bare få det klart. Du tror det ikke eksisterte generell vold og hærverk før i tiden?

Nei, Jeg trodde ikke at det eksisterte generell vold og hærverk før i tiden :roll:

Selvsagt gjorde det det!, Men Decline kom med påstanden at det var bare fordi folk var fattige at de gjorde kriminelle. Derfor sa jeg at fattige folk ikke pleide å gjøre så mye dritt før i tiden.

Lenke til kommentar

Rasister gjør at dere hedninger mister tilknytningen til landet?

Den skal du få lov til å utdype.

Er det ikke forståelig at mennesker av så primitiv tankegang som deg ødelegger tilknytningen jeg har til landet? Det skulle ikke vært mulig at et land som Norge der utdanning er noe av det beste i verdenen produserer så uopplyste og hatefulle mennesker som deg.

Det er en flott rant, men hvordan har rasister påvirket og frembragt dagens multikulturelle Norge? Hva er rasistens synd i dette tilfellet? hvordan har han ødelagt din tilknytning til landet? Hans tankegang så lenge den ikke har ført til handlinger kan ikke skyldes på.. så hva er egentlig problemet ditt?

Lenke til kommentar

Jeg vet du sier at jødene står bak multikulturen, men hvordan forklarer du da at de fleste partier som er mer imot innvandring enn andre partier støtter Israel?

Eksempler.

- Geert Wilders (PVV)

- Vidar Kleppe (D)

- Elementer av FrP

- Jimmi Åkesson(SD)

Lenke til kommentar

Nei, Jeg trodde ikke at det eksisterte generell vold og hærverk før i tiden :roll:

Selvsagt gjorde det det!, Men Decline kom med påstanden at det var bare fordi folk var fattige at de gjorde kriminelle. Derfor sa jeg at fattige folk ikke pleide å gjøre så mye dritt før i tiden.

Fattigdom og klasseskiller fører til kriminalitet. Det er et faktum, ikke noe jeg bare mener.

SSB har en god og detaljert analyse av innvandrerbefolkningen og ulike årsaksvariabler til at det er høyere kriminalitetsrate blant innvandrere enn ikke-innvandrere. Det de først og fremst kommer fram til er at økonomiske/sosiale problemer er den største årsaksvariabelen:

http://www.ssb.no/ssp/utg/200604/15/

Men du kan jo fortsette å leve i din ignorante verden, hvor du bare kan slenge om deg med beskyldninger om muslimer og Islam, uten å bevise noe som helst.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...