kvalheim1 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg har et problem... jeg fikk ship simulator extremes i går, og skulle fjerne d fra skrivebordet og legge det i spillmappen på windows. Jeg valgte ''kopier'' på snareveien og ''lim inn'' i spillmappen. Da kom der et ikon som så ut som et vindu som vises i windows. Da jeg klikket på denne skjedde det ingenting. Deretter skulle jeg slette det. Jeg høyreklikket, men ingenting skjedde. Jeg er no administrator på mi ega maskin, så jeg må nå faen meg få sletta alt jeg vil? Prøvde deretter å slette et annet ikon. Det gikk. Avinnstallerte spillet og startet om dataen, men neida! Noen som kan hjelpe meg? God påske!!! Lenke til kommentar
S&S Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Du burde kansje ha flyttet den til spillmappen ved å høyreklikke og dra. Da vil du få flere muligheter når du slipper. Velg så flytt til. Edit: rettet skrivefeil Endret 20. april 2011 av S&S Lenke til kommentar
kvalheim1 Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Det var ikke problemet mitt... problemet mitt er å fjerne ikonene Lenke til kommentar
kvalheim1 Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 (endret) kanskje dette kan hjelpe dere med å hjelpe meg ? : Bildet viser hvordan ikonene er. Det skjer ikke noe når man høyreklikker, og når jeg velger Fil > Slett skjer det ikke noe... (Klikk på bildet for bedre kvalitet) Endret 24. april 2011 av gtakriss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå