mnewer Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hei hei. Jeg har en HTC som stopper opp når jeg skrur den på, stopper når den hvite bakgrunnen med grønn HTC logo kommer. Den klare å starte boot menyen men ikke noe mer. Alt i telefonen er byttet utenom berøringsplaten. Jeg hadde to med forskjellige defekter. (en med knust skjerm og en med ødelagt micro usb/hovedkort). Men nå etter den har fungert en ukes tid så plutselig vil den ikke starte opp. Jeg har ikke prøvd å kjøre noen ny SW på den ennå. Men det er kanskje noen her som vet om det er et HW eller SW problem? God påske Lenke til kommentar
DoNotCoverMyComputerFan Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 stikk til butikken som du kjøpte den, forklar, og hør hva de har å si : ) Lenke til kommentar
mnewer Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Har desverre ikkje kjøpt den i noen butikk e litt deler frå sjefens mobil og ei eg kjenne men vurdere å kontakte HTC kundeservice men vet ikkje kor populært de e å komme der med spm om litt utenom stock mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå