Joachim_F Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ikke testet Minecraft enda? Nå har det kommet en demo. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Er ikke noe vits med demo. Det er verdt pengene å kjøpe + den er jævla billig Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg er en av dem som ennå ikke har prøvd Minecraft, så kanskje en demo er tingen som får meg i gang Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg er en av dem som ennå ikke har prøvd Minecraft, så kanskje en demo er tingen som får meg i gang Ja, men ikke sitt å spill demoen for evig da Verdt å kjøpe den, i hevrtfall nå i beta nå som den ennå er billig. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Er visst 90 minutter på demoen bare, så kan ikke akkurat spille ubegrenset. Nei, men dette passer jo godt for oss som fortsatt er litt skeptiske til spillet da, og vil prøve det før vi kjøper det Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 For mitt vedkommende så vil 90 minutter være altfor lite for å bli hektet av Minecraft. Det er først etter MANGE timer at man ser potensialet i spillet. De første 90 minuttene jeg prøvde Minecraft i sin tid gikk med til å hamre løs på alt som rørte seg eller stod stille. Jeg mener slike tidsbegrensede demoer virker mot sin hensikt. Skulle jeg spilt f.eks Civilization for første gang så hadde det vært stusselige greier å måtte avbryte etter 90 minutter. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 For mitt vedkommende så vil 90 minutter være altfor lite for å bli hektet av Minecraft. Det er først etter MANGE timer at man ser potensialet i spillet. De første 90 minuttene jeg prøvde Minecraft i sin tid gikk med til å hamre løs på alt som rørte seg eller stod stille. Jeg mener slike tidsbegrensede demoer virker mot sin hensikt. Skulle jeg spilt f.eks Civilization for første gang så hadde det vært stusselige greier å måtte avbryte etter 90 minutter. Lag en world og gjør noe annet isteden. Hvis du vil bygge litt mer og sånt kan du bruke noen hacks ETTER at du forstår hvordan man får tak i ting. Ellers blir det kjedelig.. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 I mine øyne blir det kjedelig uansett i lengden, men man rekker ikke å komme så veldig dypt inn i spillet på 90 minutter. Hacks overlater jeg til de som uansett ikke bryr seg om spillet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 I mine øyne blir det kjedelig uansett i lengden, men man rekker ikke å komme så veldig dypt inn i spillet på 90 minutter. Hacks overlater jeg til de som uansett ikke bryr seg om spillet. Ikke bryr seg om spillet? Og det har med saken å gjøre? Den enkleste måten da å gjøre det på som jeg mener er å lage en world der du starter som en nybegynner og hakker trær og lager deg et lite hus. Så lærer du av det, og kanskje du har brukt litt redstone men du har ikke mer tid igjen, da kan du lage en ny world og hacke redstone og utforske det slik at du forstår. Så kan du lage minecarts og alt det der. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 I mine øyne blir det kjedelig uansett i lengden, men man rekker ikke å komme så veldig dypt inn i spillet på 90 minutter. Hacks overlater jeg til de som uansett ikke bryr seg om spillet. Ikke bryr seg om spillet? Og det har med saken å gjøre? Den enkleste måten da å gjøre det på som jeg mener er å lage en world der du starter som en nybegynner og hakker trær og lager deg et lite hus. Så lærer du av det, og kanskje du har brukt litt redstone men du har ikke mer tid igjen, da kan du lage en ny world og hacke redstone og utforske det slik at du forstår. Så kan du lage minecarts og alt det der. Og det skal man rekke på 90 minutter? Det jeg mente med hacks er at dersom man er avhengig av hacks for å utforske spillet så er man strengt tatt ikke interessert i å spille spillet slik det opprinnelig var ment. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hele poenget med en demo er jo at man skal bare få prøve endel av innholdet, og så få lyst til å se resten å kjøpe hele spillet. Høres ut som folk her mener man skal få hele spillet gratis først i en demo, for så å kunne velge å kjøpe det. Tror ikke mange ville kjøpt det da. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 I mine øyne blir det kjedelig uansett i lengden, men man rekker ikke å komme så veldig dypt inn i spillet på 90 minutter. Hacks overlater jeg til de som uansett ikke bryr seg om spillet. Ikke bryr seg om spillet? Og det har med saken å gjøre? Den enkleste måten da å gjøre det på som jeg mener er å lage en world der du starter som en nybegynner og hakker trær og lager deg et lite hus. Så lærer du av det, og kanskje du har brukt litt redstone men du har ikke mer tid igjen, da kan du lage en ny world og hacke redstone og utforske det slik at du forstår. Så kan du lage minecarts og alt det der. Og det skal man rekke på 90 minutter? Det jeg mente med hacks er at dersom man er avhengig av hacks for å utforske spillet så er man strengt tatt ikke interessert i å spille spillet slik det opprinnelig var ment. OMG, les igjen. Når den ene worlden er ferdig, og du ville utforske og lære om EN spesiell ting, da kan du lage en ny world, og f.eks. sette sammen 1 dør og redstone, og lage et nytt prosjekt i neste world osv. Kommer ann på hvordan man bruker disse hackene. Om du kan alt det grunnleggende i minecraft som å hakke og sånt, men du vil bli bedre med redstone, så er det ikke vits å gå og finne redstone først, fordi det er ikke det som er poenget. Da kan man hacke det bare. Man må bruke det på riktig måte Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Kjekt for de som er skeptiske til denne perlen. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Flotte greier! Nå blir det lettere å få folk til å kjøpe det ;D Lenke til kommentar
dabear Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hva er poenget i dette spillet? Har sett noen youtube-videoer og prøvd demoen sjøl nå i noen minutter. Virker som det er bare å bygge og slå ned noen dyr? 1 Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hva er poenget i dette spillet? Har sett noen youtube-videoer og prøvd demoen sjøl nå i noen minutter. Virker som det er bare å bygge og slå ned noen dyr? I korte trekk så stemmer dette. Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Som en kompis sa når vi spilte MineCraft multiplayer: "Her sitter jeg å hugger i veggen i timesvis, og jeg synes det er morro. Noe så sprøtt". Minecraft er morro av en eller annen sinnsvak grunn. Jeg var skeptiker, nå er jeg frelst ^^ Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Er det virkelig verdt 116,- ? Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Er det virkelig verdt 116,- ? Ja. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Er det virkelig verdt 116,- ? Nope.... Altfor billig! Endret 24. april 2011 av GhostViruz141 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå