Alfa83 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Er det mulig å ta fagprøve uten å gå hele lærlingtiden? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Det spørs vel hvor lenge du har igjen av læretiden, om det er snakk om uker (toppen mnd) så går sikkert fint. Men dette er kun spekulasjoner. Lenke til kommentar
Alfa83 Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Gikk bare ett år lærlingtid, fileterte og pakket fisk hele dagen, og lærte igrunn det som var i løpet av en uke. Hvorfor skal man ha to års lærlingtid for å filetere og pakke fisk? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Det er vel i grunn meningen at man skal lære mer enn det vil jeg tro. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Du fikk sikkert utdelt en læreplan rett før du begynte som lærling. Om du ser på målene dine er jeg helt sikker på at det står mer enn at du skal filitere og pakke fisk. For det andre kan du ikke gå opp til fagprøve før du har fullført hele læretiden din, dette er veldig strengt. Jeg f.eks fikk gå opp til fagprøve 2 måneder før læretiden var slutt ettersom jeg kunne dokumentere at jeg hadde vært innom alt, men betingelsen på dette var at jeg ikke fikk utstedt fagprøvet før de siste 2 månedene av læretiden min var over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå