V. Haugen Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Samsung klønet det til med Android 2.3. Les mer Lenke til kommentar
Werable Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Dette forklarer en del Min aktuelle fastvareversjon er, i følge Kies: PDA:JPH/PHONE:JPP/CSC:JP9(EUR) Ser fra tidligere poster at andre brukere har en annen fastvare. Noen som vet grunnen til dette?? Lenke til kommentar
Qwerty2070 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 snakker med samsung support akkurat nå og de har nå i tre dager skyldt på serveren sin at den er overbelastet... og når jeg nevner dette til henne så må hun sette meg på hold (med klassisk musikk) og undersøke. "jag hadde nysst loggat inn og visste inte detta" PISSPREIK!!! Ille når kunder må gjøre support oppmerksom på siste nytt om produktene de skal ha suppot på. Lenke til kommentar
Hu5um Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 snakker med samsung support akkurat nå og de har nå i tre dager skyldt på serveren sin at den er overbelastet... og når jeg nevner dette til henne så må hun sette meg på hold (med klassisk musikk) og undersøke. "jag hadde nysst loggat inn og visste inte detta" PISSPREIK!!! Ille når kunder må gjøre support oppmerksom på siste nytt om produktene de skal ha suppot på. Du e en liten sur klump du. Syns ikke du ska la det gå utover supporterne når de ikke har fått den informasjonen de skal få. (Tydeligvis...) Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 snakker med samsung support akkurat nå og de har nå i tre dager skyldt på serveren sin at den er overbelastet... og når jeg nevner dette til henne så må hun sette meg på hold (med klassisk musikk) og undersøke. "jag hadde nysst loggat inn og visste inte detta" PISSPREIK!!! Ille når kunder må gjøre support oppmerksom på siste nytt om produktene de skal ha suppot på. Alle firmaer har en gjeng med apekatter på førstelinje support. Alt de gjør er som regel å lese høyt fra faq seksjonen på bedriftens hjemmeside. Det gjelder å vite hva man skal si for å få prate med noen høyere opp i systemet. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ser ingen hensikt i å plage hele supportapparatet, om man ikke har noe som må fikses der og da.. Om samsung har problemer eller ei, er de uansett ikke de siste over på 2.3, for å si det sånn.. Ps. jeg har ikke samsung telefon selv og har aldri eid en, eller eid andre samsungprodukter.. Så jeg snakker ikke som noe fanboy eller.no, jeg bare tenker at forbrukere må være LITT tålmodige også :-) 1 Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Dette er vel bare LG i et nøtteskall,supportapparat på linje med gamle telenor. 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Dette er vel bare LG i et nøtteskall,supportapparat på linje med gamle telenor. Ja, LG er jo fra samme land... ^^ Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Er faktisk google som ville at samsung skulle tilbaketrekke dette. De fikk ikke addet eller det var noe feil med kamera updaten. Interfacen på menyen er anderledes i 2.3. Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Fantastisk at det tar så lang tid og oppdatere telefonen med en så liten update. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hvis Samsung's ansatte ved telefonservice ikke klarer å takle nysgjerrige kunder, kan de finne seg en annen jobb. Håper Samsung skjerper seg, har bare vært problemer med softwaren dies, gode telefoner men udugelige programvare ingeniører. 1 Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hva slags kamerafeil? Det eneste jeg har oppdaget er problemer med fokusering i makro. Etter at jeg oppgraderte til 2.3.3 syns jeg telefonen lagger mye mindre, og den finner nye fotografier i galleriet med en gang. Lenke til kommentar
pethal Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Oppdatering HJELP! Har oppdatert min samsung Samsung Galaxy S, men nå får jeg ikke til å slå på telefonen:( skjermen er svart og den vibrere neste hele tiden.. er det noen som har samme problem?? Lenke til kommentar
Berit92 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Lurer på en ting! Jeg rakk å oppdater telefonen min til 2.3.3 før de trakk den tilbake, får jeg fortsatt beskjed i Kies når de legger den ut på nytt igjen? Lenke til kommentar
Stiantx Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Pethal: Det samme skjedde med meg, jeg hadde nå div lag fix og sånt på den, tror det var det som var problemet. Jeg måtte sende den inn til reperasjon, men garantien dekker dette Men ikke si til servicefolka at det er noe du har innstallert på den (lagfix, oppdatering. ol.) bare si at den plutselig klikka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg