Gå til innhold

The Last Guardian forsinket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utmerket, da får alle ikke som har spilt Ico og/eller Shadow of the Colossus tid til å gjennomføre nyutgivelsen av disse først, og utviklerne får mer tid til å polere Last Guardian. Ville tross alt vært en katastrofe hvis spillet bar tegn på å være en hastejobb bare for å tilfredstille utålmodige fans.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Utmerket, da får alle ikke som har spilt Ico og/eller Shadow of the Colossus tid til å gjennomføre nyutgivelsen av disse først, og utviklerne får mer tid til å polere Last Guardian. Ville tross alt vært en katastrofe hvis spillet bar tegn på å være en hastejobb bare for å tilfredstille utålmodige fans.

Hastejobb? Du mener slik som Shadow of the Colossus med sin fantastiske framerate?

Var vel egentlig ingen bombe dette, tror Team Ico er ganske mye mindre enn folk tror, da de ikke akkurat tjener penger til Sony, og da er det ikke rart at spillene alltid bruker lang tid på å komme, og ender noe upolert.

Lenke til kommentar

Gjør ingenting for meg dette i det hele tatt! :)

Har allerede fått 3 eksklusiver til nå iår som jeg har skaffa, bare jeg får mitt Infamous 2 og Uncharted 3 så er jeg meget meget fornøyd med Sony sitt 2011 av antall eksklusiver.

Sony har til nå vært flinke å lansere flere eksklusiver dette året en alle mine maskiner i hjemmet og det liker jeg! Er jo derfor jeg har så mange maskiner nettopp for de eksklusivene som kommer til de respektive plattformer!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Jeg så med overbærende øyne på det iom kampene var såpass imponerende.

Jepp enig med deg :) Fantastisk spill! Men superpolert var det ikke dessverre.

Nå er det veldig få PS2 spill som ser like bra ut SOTC, og til tross for at det tilsynelatende ikke skjer så mye på skjermen, så har spillet mye detaljer på karakterer, og avansert lyssetting og partikler...til å være et PS2 spill såklart. Itilegg rendrer spillet en stor verden uten særlig med loading noe som er imponerende på PS2 til tross for at det ikke skjer så mye i den. Godt mulig det går ann å kode spillet til å kjøre bedre, men SOTC er på ingen måter upolert. Er nok mer snakk om maskinvarebegrensninger.

At frameraten er såpass lav i enkelte partier av spillet er dog like fullt et problem, og det skal bli deilig å spille spillet i et mer flytende tempo.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...