Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skjønner meg overhodet ikke på denne jenta...

Anbefalte innlegg

Hei-hei!

Jeg sitter og funderer hele tiden, og kommer ingen vei med tankene mine om henne..

Jeg er på et college i USA og har vært her i nesten et år nå. Trives og har noen få gode venner.

I fjor ble jeg kjent med en herlig jente ("Anna") på en dans/fest, hun er 18 jeg er 19. Hun fant meg på Facebook dagen etter via en felles venn, vi sendte lange meldinger til hverandre og satt gjerne oppe til langt på natt oh chattet. Vi så hverandre oftere, ble forelsket og hun likte meg. Jeg ble skikkelig forelsket i henne.

Hun er kristen og rører ikke alhohol og hun er forsåvidt en "skikkelig jente", så jeg ville bygge opp til et solid forhold langsomt.

En typisk fredag drar vi og bowler sammen og jeg tar med meg romkameraten min og de introduseres for første gang. Etter dette ble det aldri det samme mellom Anna og meg...

Vi pleide å sendre meldinger til hverandre hver dag, men etter Anna traff han ("Magnus") ditchet hun meg fullstendig og der virket som om hun hadde kommet over meg på ett jævla døgn. Jeg merket at jeg mistet henne mer og mer til Magnus for hver dag som gikk, så de gangene vi var sammen alle tre oppførte jeg meg ganske tullete (men hun likte liksom det, hun syntes det var søtt). Det hjalp lite, og jeg tror Anna oppfattet meg som mer barnslig enn hva som godt var.

Uansett ble Anna og Magnus nærme venner. Magnus ville bli sammen med henne, til det svarte hun at "hun likte ham og, hun ville bare ta dette med ro". De ble aldri sammen, og nå har hun ditchet ham omtrent på samme måte som hun ditchet meg. Til meg skrev hun at hun ville ikke at vi skulle bli sammen for det ville bli så mye kompliserte følelser oppi det hele.

På skolen ser jeg henne ALLTID med en annen fyr, og det virker som om hun "skifter inn" ny type annen hver måned på en måte. Det triste er at jeg har følelser for henne enda, de forsvant aldri helt, enda jeg henger med og er blitt ganske tett med ei annen jente. Jeg blir faen meg så trist og irritert på samme tid når jeg ser henne, men er ikke sikker på om det er noe håp om å vinne henne tilbake, hva tror dere om Anna? Er hun overfladisk/bitch eller er det jeg som er en taper? Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje hun prøver å gi litt ekstra tid til en ny venn hver måned?

Hahaha.. bare tuller, sånn egentlig. Hun virker ikke direkte overfladisk, men de aller fleste gutter klarer ikke å være venn en intim venn med ei jente uten å få følelser for henne, så det er kanskje dette hun er på utkikk etter? Hun stikker jo av når det virker som om karen får følelser?

Lenke til kommentar

Mange jenter som er sånn, spesiellt i 18-års alderen. Hun liker nok oppmerksomheten og det å bli likt av flere gutter som henger rundt henne og prøver å få oppmerksomheten hennes. Du kommer nok ingen vei her, og jeg ville heller ikke prøvd noe mer. Next girl!

Postet av anonym: 4f48e77217c73e9f34dcf5e846fcb2ee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...