Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skjønner meg overhodet ikke på denne jenta...

Anbefalte innlegg

Hei-hei!

Jeg sitter og funderer hele tiden, og kommer ingen vei med tankene mine om henne..

Jeg er på et college i USA og har vært her i nesten et år nå. Trives og har noen få gode venner.

I fjor ble jeg kjent med en herlig jente ("Anna") på en dans/fest, hun er 18 jeg er 19. Hun fant meg på Facebook dagen etter via en felles venn, vi sendte lange meldinger til hverandre og satt gjerne oppe til langt på natt oh chattet. Vi så hverandre oftere, ble forelsket og hun likte meg. Jeg ble skikkelig forelsket i henne.

Hun er kristen og rører ikke alhohol og hun er forsåvidt en "skikkelig jente", så jeg ville bygge opp til et solid forhold langsomt.

En typisk fredag drar vi og bowler sammen og jeg tar med meg romkameraten min og de introduseres for første gang. Etter dette ble det aldri det samme mellom Anna og meg...

Vi pleide å sendre meldinger til hverandre hver dag, men etter Anna traff han ("Magnus") ditchet hun meg fullstendig og der virket som om hun hadde kommet over meg på ett jævla døgn. Jeg merket at jeg mistet henne mer og mer til Magnus for hver dag som gikk, så de gangene vi var sammen alle tre oppførte jeg meg ganske tullete (men hun likte liksom det, hun syntes det var søtt). Det hjalp lite, og jeg tror Anna oppfattet meg som mer barnslig enn hva som godt var.

Uansett ble Anna og Magnus nærme venner. Magnus ville bli sammen med henne, til det svarte hun at "hun likte ham og, hun ville bare ta dette med ro". De ble aldri sammen, og nå har hun ditchet ham omtrent på samme måte som hun ditchet meg. Til meg skrev hun at hun ville ikke at vi skulle bli sammen for det ville bli så mye kompliserte følelser oppi det hele.