standby Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Kona trenger ny telefon. Hun har tradisjonelt vært Nokia-supporter, slike candybar-telefoner. Oppdager nå at Nokia har tapt marked, og at det ikke peker seg ut noen spesielt god telefon. Trenger derfor hjelp. Telefonen må være: - Rask. Tekster mye, kan ikke lugge eller henge. Dette er det aller viktigste punktet. Utelukker en del telefoner i det billigste sjiktet. - Bør tåle en støyt. Hun utsetter telefonene for en del juling. Ikke altfor dyr, så vi tåler å måtte erstatte den... Jeg tenker at iphone hadde vært perfekt hvis den ikke kostet så mye. Mulig det må bli det likevel. Selv er jeg veldig glad i HTC, men hun blir merkelig nok ikke så imponert av alle funksjoner og apper.. Setter pris på innspill! Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Dersom du ønsker en billig med bra touchmobil, så er vel Huawei U8800 et godt alternativ. Du får den for rett over kr 2.000,- Forstår det slik at hun ønsker touch siden du nevner iPhone og HTC? Uansett så er det jo begrenset hva telefoner med store skjermer tåler av juling, men det er litt hva man selv prioriterer. Har ikke erfaring med denne telefonen selv, men den har fått mye skryt og skal være mye for pengene. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Denne er et godt valg spør du meg. Har gode knapper (en forutsetning dersom man tekster mye), lang standby- og taletid, og er billig. Den tåler sikkert en støyt, men alt er relativt. Les amobil.no test her. Lenke til kommentar
standby Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Takk for tips, skal sjekke ut Må ikke være touch-skjerm. Faktisk helst ikke. Men det er jo mest av det på markedet for tiden, ihvertfall som får mye omtale. Det aller viktigste er nok at den er kjapp, som sagt. Tar gjerne imot flere tips! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Har hatt litt samme "problem". Jeg har selv iPhone, og kan ikke skjønne hvordan hun klarer seg med en gammel Nokia. Etterhvert tok Nokiaen kvelden, og jeg fikk tak i en iPhone til henne. Etter en uke med iPhone, og vi endte opp med å kjøpe en ny Nokia (ca. 1,5-2 år siden). Nokiaen synger forøvrig igjen på siste verset, og i det siste har vi sett på Sony Ericsson. Tidligere var Sony Ericsson uaktuell på grunn av dårlige joysticker i midten (jeg hadde en walkman telefon før jeg fikk iPhone. Den var hun aldri imponert av, for å si det mildt). Jeg anbefaler at hun tester en iPhone og ser om hun liker tastaturet. Min kone mente det var for kronglete å skrive sms med tastaturet på touchskjermen.... Lenke til kommentar
standby Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Jeg regner med det blir en overgang å over på touch-tastatur ja. Jeg tenker litt på HTC Desire da. Den har falt mye i pris og er jo en veldig bra telefon. Sikkert mye funksjoner som aldri kommer til å bli brukt. Men den og iphone er jo en god intro til en ny verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå