V. Haugen Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Påskemoro til Android, iPhone og Symbian. Les mer Lenke til kommentar
newnick Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Nå har jeg Android og jeg laster ned fullversjonen gratis. Vil det si at Eplefolket må betale for denne morroa? Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Nå har jeg Android og jeg laster ned fullversjonen gratis. Vil det si at Eplefolket må betale for denne morroa? Aner ikke, men lastet nettopp ned til Symbian nå, funker veldig bra Riktignok må vi betale 20,- kr for fullversjonen men finnes gratisversjon på Ovi Store også.. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Vet du hva som er forskjellen på gratisversjonen og fullversjonen på Ovi store? Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Vet du hva som er forskjellen på gratisversjonen og fullversjonen på Ovi store? Mener det er antall brett, på gratisversjonen finnes bare ett begrenset antall brett. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Herregud jeg er lei av hele Angry Birds dritten. Artig spill, for all del, men det går en grense for hvor gøy det er å gjøre nøyaktig det samme 50 000 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg