Xlution Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Heisann! Kjøpte meg nettopp HIS Radeon HD 6970 i crossfire for totalt 4800kr, men må si at jeg ikke er så imponert over ytelsen egentlig. Men er det egentlig det jeg kan forvente fra de? http://i52.tinypic.com/28hpjt4.png Samtidig så sank grafikk-indeksen fra 7,9 til 7,8 da jeg erstattet GTX 560 i SLI. Er ganske sikker på at GTX 560 fikk høyere score, husker ikke men de presterte bedre tror jeg men til mye billigere penge. Forventet egentlig mye bedre ytelse eller sånn slags "wow" følelse, men det var bare en helt kjedelig følelse. Samtidig så har skjermkortet fryst seg 1 gang midt ingame, har oppdatert driverne og alt sånn skrudderi. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 hvorfor i all verden byttet du ut 560 i sli med 6970 cf ? har ikke kjørt den furmark benchmarken før, men jeg fikk 4600 i score med mine 470 kort. Lenke til kommentar
Xlution Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 hvorfor i all verden byttet du ut 560 i sli med 6970 cf ? har ikke kjørt den furmark benchmarken før, men jeg fikk 4600 i score med mine 470 kort. Siden jeg hadde problemer med 560 i SLI. Ser ut som om jeg også har problemer med 6970 i CF. Maskinen fryste seg da jeg spilte crysis 2. Kom bare masse flimring på skjermen så til slutt så fryste skjermen helt, og pcn. Noen som vet hva problemet kan være egentlig? Har kjørt FurMark stability test og Prime95 med ingen problemer.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Crysis 2 har Crossfire og SLI-problemer kanskje? Uansett er det ikke en veldig god oppgradering du har gjort med tanke på at du har betalt 4800 kr for kanskje 30% bedre ytelse som egentlig er irrelevant da alle spill kan kjøres med maks grafikk med GTX 560 SLI. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 hvorfor i all verden byttet du ut 560 i sli med 6970 cf ? har ikke kjørt den furmark benchmarken før, men jeg fikk 4600 i score med mine 470 kort. Siden jeg hadde problemer med 560 i SLI. Ser ut som om jeg også har problemer med 6970 i CF. Maskinen fryste seg da jeg spilte crysis 2. Kom bare masse flimring på skjermen så til slutt så fryste skjermen helt, og pcn. Noen som vet hva problemet kan være egentlig? Har kjørt FurMark stability test og Prime95 med ingen problemer.. kansje du har mye penger men å løse problemet ved å kjøe 2 nye skjermkort er ikke så veldig fornuftig. hadde vært enklere å bare løst problemet med de kortene du hadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå