Neij Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg har fått inn en Dell datamaskin med nettverksproblemer. Det virker som at det er driverproblemer, men det hjalp ikke stort ved å installere nye/oppdatere/avinstallere for å installere igjen. Det som spisset meg mest var antall drivere på nettverket. (Se vedlegget). Spørsmålet mitt er: Har dere her, noen forslag på hva som kan gjøres. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg vil tippe at det kanskje er et virus ute og går her. Forsøk Malwarebytes i sikkerhetsmodus. Lenke til kommentar
Neij Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Jeg vil tippe at det kanskje er et virus ute og går her. Forsøk Malwarebytes i sikkerhetsmodus. Det kan ikke være noe virus. Det som skjer er: Første gangen så nektet den etter 2 uker i bruk. Prøvde alt nevnt over, samt system gjenoppretting. Da funket den i 2 uker til, så BAM samme problem. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Forsøk en systemgjenoppretting på nytt, så kjører du alle Windowsoppdateringene selv, før du avlever maskinen igjen. Det fungerte for meg på et lignende problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå