AnonymDiskusjon Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Halla. Jeg har fått et (forhåpentligvis) mindre problem på penishodet etter helgen. Lørdag ble jeg med ei jente hjem, og jeg sleit med å få den opp pga alkohol, noe som endte med at hun onanerte meg veldig lenge, og som de fleste uerfarne jenter veldig hardt og det var egentlig ganske vondt da hun gjorde det. Dagen etter var penisen i slapp tilstand ganske øm og sår, og på mandag la jeg merke til et rimelig utbredt irritert område på penisen. Jeg var aldri ordentlig inni henne, vi prøvde men det gikk ikke, men hun utførte oralsex på meg og jeg på henne (jeg tenker at hvis hun hadde hatt herpes hadde jeg merket dette også rundt munnen?) Så etter iherdig googling og panikk et par timer nå spør jeg egentlig bare etter folk som har erfaring med det samme, da jeg aldri har hatt dette før og har hatt en god del sex de siste årene (har da opplevd rødhet og lignende, men aldri noe som ligner på sår). Hun er min første sexpartner på veldig lenge, og det samme gjelder henne. Er dette mest sannsynlig bare et vanlig gnagsår/friksjonssår eller bør jeg få det sjekket? Er det flere gutter som har opplevd det samme etter å ha blitt onanert i lang tid (iallefall 1 og en halv time til sammen) og rimelig hardt, og tørt? Og er det noen måte å behandle dette på? Sikkert et rimelig idiotisk spørsmål, men når det gjelder tingene der nede blir man fort litt nervøs. På forhånd takk! Postet av anonym: e1a7869173cc7112868f0fc9da862768 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Helt normalt. Går over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå