InsertNumLock Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Tidligere benyttet jeg meg av unsharp mask og bare vanlig sharpen layer. Men nå i senere tid så har jeg brukt et script fra en fotograf som heter Andreas Resch. Scriptet kan lastes ned her Om det er noen som ikke oppskarper bildene sine i det hele tatt så burde dette være midt i blinken. Benytter seg av nedskaleringsalgoritme, samt 3 lag med oppskarpning. Alt man i grunn trenger å gjøre er å spesifisere størrelse på bildet. Noen som har andre oppskarpningsmetoder de benytter seg av? 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Den linken funka dårlig, dvs. jeg klarte ikke og koble opp siden Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Den linken funka dårlig, dvs. jeg klarte ikke og koble opp siden ? Spennende webside... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Den linken funka dårlig, dvs. jeg klarte ikke og koble opp siden Den funker fint den Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Nå funka lenken,enten var jeg eller pc'en litt trøtt i morges Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Lenken funka ikke i morges (les: natt til i dag) for meg heller. Funker nå, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå