Gå til innhold

finnes det noe twister av et slag?

Anbefalte innlegg

`begynner å seg meg lei på å krype under pc bordet og koble fra headsettet og koble inn surround-anlegget. Finnes det en slags twister der jeg bare kan trykke på en knapp så endrer deg seg og begge lednigene står i en holder som igjen står i lydkortet?

Og hvilke kabler må jeg eventuelt ha for å koble steroen til pcen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
`begynner å seg meg lei på å krype under pc bordet og koble fra headsettet og koble inn surround-anlegget. Finnes det en slags twister der jeg bare kan trykke på en knapp så endrer deg seg og begge lednigene står i en holder som igjen står i lydkortet?

Og hvilke kabler må jeg eventuelt ha for å koble steroen til pcen?

Det finnes ja! Jeg kjøpte meg et Microsoft Sidewinder headset, som for øvrig er ganske bra, dette har mic og det hele, følger med en boks som har GameVoice knapper, og som kan switche mellom headphones og annlegget.

Ikke så dyrt heller. Se hos MPX. De hadde fin pris på det sist jeg sjekket

-Chief-

Lenke til kommentar

Jeg er eier av begge disse to fra C.O.

HD3_325488_hi_N.jpg

ADVARSEL: Begge boksene gir en god del støy som vil høres som susing i høyttalerene. Det beste er nok å bytte mellom headsett og høyttalere manuellt. Du kan evt. kjøpe en skøyteledning slik at pluggene kan ligge på skrivebordet. Det vilk kanskje gi ørlite støy det også, men ikke i nærheten av det disse switche-boksene gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...