Gå til innhold

[Løst] Cooler Master SickleFlow vs Silverstone Airpenetrator

Anbefalte innlegg

Sliter litt her... Skal enten ha en blå CM SickleFlow 120 mm eller en blå Silverstone Airpenetrator... Hvilken kjøler best?!

Har 2 stk UV-hvite air penetrators fra før, og de lyser rimelig kraftig. Vil at den blå skal lyse meget kraftig, og ikke noe sånn halvveis drit som lyser stripevis (slik som cm-en ser ut i mine øyne...) Skal forresten i siden på et Cooler Master 430 Midi Tower (i plexien)

Er Silverstones verdt en 50-lapp mer?

Cooler Master: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=623870#extra

Silverstone: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=612140#extra

Uansett, noen som har noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan si deg at det er ikke mye lys i Sickleflowene, men det er akkurat det jeg foretrekker faktisk :) Jeg synes det blir for glorete og ser bare jævlig ut hvis du fyller PCen din med alt mulig lys så jeg hadde valgt SickleFlowene, men høres ut som om du vil det motsatte av meg. Syntes de røde SickleFlowene mine passet perfekt inn i mitt 800D og blåser mye luft uten å bråke så mye, men vet ikke noe om Silverstone viftene :)

Ut fra det som står på komplett virker det ikke som om de blåser så fryktelig mye luft da, 35 CFM mot CM sine snaue 70 CFM og CM viftene har mindre dBA rating også.

Lenke til kommentar

Er ikke krise om de blåser litt dårlig. De skal i min 3 PC som en kompis skal bruke, og det er han som elsker lys. Er et Cooler Master Elite 430. Har 120 mm vifte front + 120 mm topp + 80 mm vifte bak + 120 mm vite bunn, så er vel ikke krise om den blåser så mye... Men selvfølgelig, den er mye billigere som betyr endel... Haha, er fortsatt ikke sikker på hva jeg skal gå for :p

Lenke til kommentar

Er kanonfornøyd med mine vifter (SickleFlow), du kan jo alltids kjøpe LED lys/katoder? :p

Har 2 blå kalde katoder også, men de sitter jo et stykke unna vifta :p Regner med at jeg går for SickleFlowen, og evt bytter/lodder på noen nye LEDs jeg har liggende, mest på grunn av prisen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...