aceracer666 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hallo var så uheldig her at min WD 1tb ekstern hardisken min datt i gulvet, ca 50 cm rett i tregulvet. Det er ingen som helst ulyder eller noe slik, men når jeg setter den inn i pc, så finner den hardisken, men den viser ikke hvor mye plass det er ledig å har, men den kommer med opp en feimelding når jeg trykker på hardisken, hvor det står '' du må formatere disken i stasjon F: før du kan bruke den'' Er hardisken helt ødelagt? vet at det går ann og sende den inn til div experter, men tenkte kanskje det var fantes noen annen mulighet for og redde den... har så sårt mye jeg ikke vill miste på den.. Tusen takk på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Åpne boksen og forsøk å sett HDD fysisk i en maskin. Hadde samme problem som du, viste seg at selve kontakt punktet var ødlagt men fungerte da jeg satt den i en maskin. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Åpne boksen og forsøk å sett HDD fysisk i en maskin. Hadde samme problem som du, viste seg at selve kontakt punktet var ødlagt men fungerte da jeg satt den i en maskin. Yep, gjør dette. Ofte på eksterne disker er det USB kontrolleren i det eksterne kabinettet som dør og ikke selve disken. Hvis så viser seg å være tilfelle er nye eksterne kabinetter for harddisk billige og relativt enkle å bruke på disken som du tar ut av den andre. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå