Gå til innhold

Ny middels spill pc, stasjonær. kjøpe komponenter eller ikke?

Anbefalte innlegg

Hai

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny stasjonær-pc nå i påsken, har lite å gjøre. Den jeg bruker nå har vel vært utdatert siden deg 1.

Skjerm/tastatur/mus/musmatte har jeg.

Skal brukes til å se på film/nedlasting, spille spill som fra Minecraft til CoD:Mw, black ops og GTA IV

Så det jeg lurer på er om man får mest for pengene ved å kjøpe komponenter eller en ferdigbygd fra butikk?

Vil det være verdt å heller kjøpe komponenter istedenfor denne?

http://www.elkjop.no/product/data/stasjonar-pc/PAHPE530SC/hp-pavilion-elite-stasjonar-pc

Liker best å kjøpe elektriske ting i butikken, liker å ha butikken nære så jeg slipper å sende det som blir ødelagt.

Ser i prisklassen 7-10k.

Kanskje noen kan sette opp ett oppsett på komplett/dustin som er bra? :D

Setter pris på hjelp :-)

Endret av Ollee48
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, vi liker ikke at folk kommer hit og sier at de skal kjøpe PC på Elkjop. Da sier vi nei, det gir ikke mest ytelse for pengene.

Den PC-en du linket til har et ynkelig skjermkort som ikke drar noe som helst av spill.

Jeg forslår at du ser på 'Black Refinery'-oppsettet i en annen tråd. Så kan du feks kjøpe delene hos Netshop og betale for at de bygger den for deg. Eller finne et lignende oppsett hos Komplett.

:yes:

Lenke til kommentar

Altså, vi liker ikke at folk kommer hit og sier at de skal kjøpe PC på Elkjop. Da sier vi nei, det gir ikke mest ytelse for pengene.

Den PC-en du linket til har et ynkelig skjermkort som ikke drar noe som helst av spill.

Jeg forslår at du ser på 'Black Refinery'-oppsettet i en annen tråd. Så kan du feks kjøpe delene hos Netshop og betale for at de bygger den for deg. Eller finne et lignende oppsett hos Komplett.

:yes:

Tenkte meg det ja :p Så takk for bekreftelsen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...