TST Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Inn i framtiden og rett fra spillmotoren. Se filmen nå Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ooooh... gleder meg... blir spennende å se hva de tenker på transportsiden. Ser både båter og fly. Vil vel tro at mye går via luften i 2070. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hvis dette blir halvparten så avhengighetsdannende som 1404, så blir 4. kvartal 2011 en slitsom tid for øyne, hjerne, og rygg. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg gleder meg også, men håper på noen flere utfordringer i Sandbox/Continious enn i Anno 1404 (ja, jeg vet sandbox er nettopp sandbox, men Anno 1404 ble litt repetetivt). Litt større øyer hadde heller ikke vært dumt, da transport via skip er en fin logistikk-øvelse men blir fort bare et nødvendig onde. Misforstå meg rett: Jeg ELSKER Anno, men ingenting er perfekt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Helt enig i det du sier, oslo72. Følte også at avstanden mellom øyene var litt kort. Ihvertfall mellom vesten og Midtøsten ble det litt for like ved. Men uansett en perle og en fryd å spille. De må gjøre det tilgjengelig på steam igjen, slik at jeg kan betale for spillet som har gitt meg så mye glede. Har dårlig samvittighet. Endret 3. august 2011 av Villanden Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Og en ting til: La oss slippe "Small Noria"-peset denne gangen... Har man 10-15 Noriaer så er det et evinnelig mas å "oppgradere" disse så hyppig som det var i Anno1404. "Large Noria" er derimot helt greit, men det får man jo ikke tilgang til før et stykke ut - ihvertfall ikke for meg som hovedsaklig fokuserer på nordboerne i begynnelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå