Jeppfi Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 Så på denne her: http://tuner.bdb.fi/supaghettoblaster.php og jeg og noen kompiser tenker å bygge et portabelt anlegg og da var den supaghettoblastern der genial. Vi har tenkt å få det billigst mulig ettersom vi er studenter med ikke så alt for mye penger. Tenkte på 1 8" subwoofer[/url9 og 2 4" høyttalere. Er det gode valg? Har ikke så alt for mye peiling på slikt, så jeg bare sjekket raskt i farten over det billigste. Tenkte å bruke blybatteri fra Biltema på 7.2 Ah, vil dette holde til noen timer spilling på et ganske greit lydnivå? Hvordan er det med forsterker? Null problem å lodde noe selv, men er usikker på hva vi skal bruke. Vil gjerne ha muligheten til å stille bassen og diskanten, og må ha mini-jack utgang da vi kommer til å ha musikken på en bærbar enhet (mp3, mobil, pc). Ville dere brukt gelebatteri istedet for blybatteri? Hva tror dere det vil koste for materialer og forsterker? Hva anbefaler dere å bygge kassen av? Tenkte på sponplater, men vet ikke om det er det beste? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Litium ion er den klart beste batteritypen å bruke, i hvert fall om vekt og størrelse har noenting å si. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 et lukket blybatteri har sikkert gjort jobben bra nok, men de er jævla tunge Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 21. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Så det blybatteriet fra Biltema vil holde? Det jeg lurer mest på er forsterkeren etc. Lenke til kommentar
space17 Skrevet 24. april 2011 Rapporter Del Skrevet 24. april 2011 For mye inspirasjon: http://www.diyaudio.com/forums/class-d/104402-boominator-another-stab-ultimate-party-machine.html Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 Kult prosjekt. Satser på å få bygd mine første høyttalere i løpet av sommeren. *mine innlegg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå