Cuneax Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Nest siste Harry Potter-film ute på Blu-ray. Les mer Lenke til kommentar
dkndude Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Muligens en av de mest meningsløse trådene i historien? Hva er det du prøver å fortelle? 1 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Muligens en av de mest meningsløse trådene i historien? Hva er det du prøver å fortelle? Sjekk hvor tråden er postet før du snakker om hva som er meningsløst... For øvrig så jeg filmen på kino, men gleder meg likevel til å se den i ro og fred hjemme. 1 Lenke til kommentar
dkndude Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Muligens en av de mest meningsløse trådene i historien? Hva er det du prøver å fortelle? Sjekk hvor tråden er postet før du snakker om hva som er meningsløst... For øvrig så jeg filmen på kino, men gleder meg likevel til å se den i ro og fred hjemme. Vups, du må virkelig unnskylde! Fikk ikke med meg teksten "Les Mer", hehe! Men så den på kino jeg også faktisk, absolutt en god film Forsto ikke innlegget helt, men nå ser jo alt oppegående ut :!: Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Tror jeg klarer å nyte påsken helt utmerket uten å måte lide meg gjennom denne filmen en gang til. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Har hatt den på harddisken i en evighet (ja blu-ray versjonen) Bedre sent enn aldri Kommer nok til å kjøpe den på blu-ray en gang, men ikke nå har alle de andre, både på dvd og blu-ray så ikke kom og si at jeg stjeler, fordi jeg bare låner 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg