dejavu57 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Heisan.. Mitt oppsett består av: Modem - router (D-Link) - pc - Fra Routeren har jeg trukket en nettverkskabel til annet rom. Der har jeg tre stk. internettforbrukeere: PS3 Receiver Viasat HD Her trenger jeg åpenbart en switch,og det kan jeg nok kjøpe for en liten sum. Men,så kom jeg på at jeg hadde et eldre Philips basestasjon for trådløs ADSL CPWBS054 11b/g (http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?ctn=CPWBS054/00&slg=no&scy=NO). Denne har også 4 porter ut,som jeg hadde tenkt å bruke for å koble til ovennevnte apparatur. 1. Lar dette seg gjøre? 2 Skal nettverksledningen som kommer fra D-link,inn i modeminngangen på Philips? 3. Jeg har koblet det slik,men finner ikke Philpsen på nettverket. Hva kan være galt?Må jeg innstallere programvare for philips også? Sikkert en lang rekke med imbesilspørsmål dette,og kanskje blir det enkleste å dra på Claes Ohllson å kjøpe en switch til 250 kr...men takknemlig for innspill. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Tingen er at du må sette innstillingene på Philipsen riktig, slik at denne ikke deler ut egne iper til tingene som er koblet til denne.. Lenke til kommentar
dejavu57 Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Tingen er at du må sette innstillingene på Philipsen riktig, slik at denne ikke deler ut egne iper til tingene som er koblet til denne.. ok,men jeg sliter med å finne philipsen på nettverket. ... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Koble deg direkte til den først, for å sette settingsene riktig. Lenke til kommentar
dejavu57 Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Koble deg direkte til den først, for å sette settingsene riktig. Heisan! Da løste den seg. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå