Oftis Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Skulle skru på pcen etter jobb idag og såklart vil den ikke starte. Går sakte fram til Windowsanimasjonen, som fullføres, men da er det også stopp. Hva kan problemet her være? Har prøvd å tatt ut batteriet og blåst litt, men bortsett fra det er jeg rådløs. Har prøvd flere oppstarter men ingen har funket. Innspill, erfaringer og råd mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Kan prøve å starte maskinen i sikkermodus eller å starte den med siste fungerende konfigurasjon. Om du trykker F8 i oppstarten før den begynner å laste windows så får du opp en meny der du kan velge å starte i sikkermodus. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Dette høres mistenkelig ut som et harddisk problem. Det at den laster seint og stopper i forbindelse med windows-lastingen minner sterkt om symptomene jeg hadde på min stasjonære for en stund tilbake. Da var det rett og slett harddisken som var i ferd med å dø. Vet ikke helt hvordan det er med bærbare, men om du hadde fått bootet maskinen via USB stick eller noe så kunne du kanskje ha klart å få tilgang til disken i utforsker eller DOS. Da ville du om ikke annet kunne redde de filene som reddes kan - dersom det er dette som er problemet da. Er som sagt ingen kløpper på bærbar PC, men symptomene du beskriver minner om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå