Xanman Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) 20.04.2011 Tottenham - Arsenal Premier League 20:45 @ White Hart Lane Tottenham news: Steven Pienaar og Niko Kranjcar kan få litt spilletid i morgen etter å ha vært ute en stund, men Wilson Palacios og Alan Hutton er garantert ute. Joathan Woodgate og Ledley King er tilbake i trening, men ser ikke ut til å rekke kampen. Forventet startoppstilling: Heurelho Gomes Vedran Corluka - William Gallas - Michael Dawson - Benoit Assou-Ekotto Aaron Lennon - Tom Huddlestone - Luka Modric - Gareth Bale Rafael Van der Vaart Peter Crouch ----------------------------------------- Arsenal news: Bacary Sagna er sannsynligvis tilgjengelig igjen, sammen med Manuel Almunia, Denílson og Tomas Rosicky. Thomas Vermaelen er også tilbake fra sin skade, men han kommer ikke til å være med i troppen. Med andre ord er det bare Lukasz Fabianski som er skadet for øyeblikket. Forventet startoppstilling: Wojciech Szczesny Bacary Sagna - Johan Djourou - Laurent Koscielny - Gäel Clichy Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere Samir Nasri - Robin van Persie - Andrei Arshavin Endret 19. april 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) First! Jeg har veldig lite forventninger til denne kampen, for å være ærlig. 1-1. Endret 19. april 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Arsenal løfter seg. 0-2, 2xRvP. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Arsenal må vel vinne denne for å henge med i gullkampen. Seier her og hjemme mot United så lukter det game on. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Tipper også 0-2. Van Persie og Cesc putter. RvP har for øvrig 12 mål og 3 assists på de siste 9 ligakampene. Helt sinnsykt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Om vi var bitre fiender og det var tidvis ampert på søndag, er vi gode venner i dag! Måtte dere vinne, ta igjen United og samtidig senke Tottenham! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Bale og Lennon kommer til å herje som vanlig. Vi får håpe på at Djourou har kontroll på Crouch. For å i det hele tatt ha noe særlig håp om poeng så må Cesc kutte ut sommerferie og Barcelonatankene. Wilshere må også heve seg betraktelig. I den formen Arsenal er i for øyeblikket skal de normalt ikke ha sjans. 3-1: Bale, Crouch, VdV - RvP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Blir spennende å se Bale vs Sagna. En av Premier Leagues beste høyrebecker mot årets spiller. Crouch er kanskje høy, men han har en muskaltur på høyde med bestemora mi, Djourou skal ha kontroll på han. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Laget jeg håper starter mot Tottenham. Wilshere sitter på benken rett og slett fordi han virker utslitt. Fabregas spiller dypt og Diaby blir presset opp i hva jeg mener er hans beste posisjon i dagens formasjon. Dog lurer jeg på om han vil ha 2,5 gode kamper på rappen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Come on Tottenham! Spanderer en albertåberg pils på Hille og tottenham gutta om de gjør jobben! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Wilshere må spille denne. Vi trenger lidenskapen hans idag, og dessuten er han den som er best til å bekle rollen på siden av Song i midtbaneleddet vårt. Vi er i dårlig form, men vil ikke si at Tottenham er i så mye bedre, dessuten har de et veldig vaklende forsvar, så kan godt se for meg at denne kampen blir veldig målrik. Jeg har faktisk troa på Arsenal seier idag. Tottenham lever nok enda i russen av de to siste sesongene, og kommer kanskje til å angripe for engangs skyld, og da blir de slakt. Men det blir nok som vanlig 10 mann bak ball sammen med lynhurtige kontringer og dødballer. Clichy og Sagna + Song er de viktigste spillerne vi har denne kampen, Klarer Clichy og Sagna og håndtere kantene til Spurs har de ingenting å komme med. Viktig å kjøre en høy defensiv linje om Crouch starter også, useless om han må stå høyt i banen, spesielt nå som VdV har blitt avslørt som den middelmådige midtbanespilleren han er. Har en stygg vits på lager som jeg fikk av en venn idag, men tror jeg sparer meg for den her 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Nei nå må du fortelle Big Tone! Sett den i spoiler eller noe Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Wilshere må spille denne. Vi trenger lidenskapen hans idag, og dessuten er han den som er best til å bekle rollen på siden av Song i midtbaneleddet vårt. Wenger - I'll tread carefully with Wilshere Du må forøvrig legge vitsen i en spoiler! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Svart, svart, svart humor: Idag er Hitler sin bursdag, la oss feire med å svi noen jøder. Må innrømme at jeg lo i 10 sekund før jeg fikk dårlig samvittighet. 5 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Come on you spurs! Håper Spurs spiller på seg masse selvtillit og vinner resten av kampene i PL. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Tør ikke å håpe på noe annet enn uavgjort slik vi spiller nå for tiden. Er ikke i tvil om at Sagna kommer til å herje med Bale så mye at han må bytte til vår venstre for å få utrettet noe som helst. 1-1. 1x VdV, 1x RvP. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Måtte Tottenham spille som de aldri har gjort før, og Bale forsvare PFA med mål og målgivende i fleng. 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Szczesny Sagna Djourou Koscielny Clichy Fabregas Song Diaby Walcott RvP Nasri Ingen Wilshere, så la oss håpe på at Diaby har en like god kamp som mot Blackpool. Gomes Corluka, Dawson, Gallas, Assou-Ekotto Van der Vaart, Huddlestone, Modric, Bale Crouch, Pavlyuchenko. Endret 20. april 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Hvor har du lagene fra? Jaja, uansett den sterkeste lagoppstillingen jeg har sett på lenge. Håper bare Diaby klarer å holde hodet kaldt. Endret 20. april 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Arsenal-laget er fra diverse journalister. John cross fra Mirror, Oliver Kay fra Times, og Matt Barlow fra Daily Mail. Spurs-laget er fra Spurs sin Twitter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå