s1lVa Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg går ut i fra at jeg er en del av problemet, men jeg vil leie en scooter eller mc kjøre litt rundt, og oppleve naturen og strendene sammen med samboeren min. komme litt vekk fra turismen... har vært på Ios for lenge siden, lyst til å dra et annet sted. anbefalinger? Lenke til kommentar
eco8 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hei s1lVa, Jeg og samboeren min skal på ei lita øy i sommer som heter Santorini (til byen Kamari, helt sør i Hellas) i slutten av juli, vi så etter det samme som dere. Jeg tror nok ikke det er plettfritt for turister der når vi drar dit, men Kamari blir iallefall beskrevet som en koslig landsby uten den masseturismen av barnefamilier og partyløver man finner mange andre steder, noe som var en av hovedgrunnene til at vi valgte stedet. Den har en langstrakt strand, nær beliggenhet til flyplassen, og fikk inntrykk av at stedet var et lunt og behagelig sted hvor man kan koble ut fra hverdagen. Ligger visstnok bare en liten busstur unna hovedstaden på øya dersom man ønsker å slå to fluer i en smekk. Se på Apollo.no, de har en del info. Lykke til! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Kan anbefale Kalymnos hvor det er høy andel greske turister. Kos ble en skikkelig nedtur etter å ha vært der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå