Raul07 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Ja nå skal dere høre, eg ble lvl 50. Tenkte liksom at det er jo bare å gå i prestige. Det gjorde eg, mistet alt av Stats, Kills, Wins osv. Er dette riktig? Kan egentlig ikke forstå at dette skal være sånn, en som eg spilte med gjorde det samme, mistet også alt av stats. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Ja, det er riktig. Du beholder vel dog tagsog exp, men mister alt annet. Dessutne får du camo til våpen når du rebooter. Endret 19. april 2011 av Hakasu Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Synes ikke det virker riktig at man mister stats som kills og wins? Blir jo en litt rar måte å føre statistikk på. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jepp, enig i det, men søkte en del rundt og det er visst meningen at den blir tilbakestilt. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Eg ble veldig skuffet over akkurat det.... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Fikk du ikke beskjed om at det ville skje før du gjore det? Pleier og komme en advarsel på skjermen. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Mulig det gjorde det, men uansett. Hvorfor lager Crytek prestige på den måten at man mister Kills og Wins. Er jo helt latterlig... Nå kommer det en patch som skal fikse connection og diverse ting. Ryktes også om at de skal ordne på at man beholder alt av stats når man går i prestige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå