Kaksa Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Eg har hatt litt problem med min Motorola t720, den vil ikkje alltid lade, men viss eg la den i ei spesiell stilling (høres litt kinky ut men) så ville den, altså litt kontakts-problemer. Så for eg ut på mc-tur, med telefonen på innerlomma (det var regnvær, men lomma var tørr). Når eg kjem fram til første ferga, er telefonen av. Eg slår den på, og legger den tilbake i lomma. Ved andre ferga, er den fortsatt av, eg slår den på igjenn, og halve displayet mitt "inne" funker ikkje. Så skrur eg den av og på. Så forsvinner heile displayet "inne". Når eg kjem fram til hytta, skrur eg den på igjenn, og den funker. Så finner eg ut at eg har glømt laderen heime. Så nokon kompisser tok turen dagen etterpå med den. Så oppstod det virkelige problemet, den ville absolutt ikkje lade, kom opp mld om: kan ikke lade. Den brukte strømmen fra laderen til å holde seg på, men ville ikkje lade (???). Når eg kjem til byen og leverer den inn, måler dei 3,1V på batteriet og 2,6 på laderen. (skal ver ca 3.6V på begge plassane) No er den på reperasjon, for å sjå kva som er gale. Han i butikken såg litt ir/eiring på kontaktene, men den har no ikkje blitt brukt når den har vore vått, anna en kondens i lomma osv. Håper bare at eg får det på garantien. Nokken tips til kva eg kan gjer. Eventuelt korleis det er med forsikring på skrapet? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 har hatt min T720 siden like etter jul... har hatt det samme problemet siden starten av juli.. må legge den på en spesiell måte, og stikke inn ladern fra en spesiell vinkel for at den skal lade.. (kinky) har også hatt problemer med at den plutselig "rebooter".. spesielt hvis jeg sletter meldinger når jeg har nesten full meldingsboks.. merka noe lignende?? dette gjør den ganske ofte, så nå skal jeg ha meg ny mobil.. btw.. fått tilbake telefonen enda? gikk det på garantien? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Reboot merket eg aldri. Fikk det på reiseforsikringa. Sa at en kompiss skubba meg ut frå ei brygge når eg hadde telefonen i lomma. (verkstedet påviste at det var vannskade, sikkert det samme med deg) Så søkte eg på internett å fant den plassen telefonen var DYRAST, for så å sende inn forsikringskrav. Fikk igjenn 200kr meir enn kva eg ga for telefonen, for eg har såklart bare fort skjekka på internett kva telefonen koster.. Prøv å rens innvendig med crc, av den elektro typen. Det kan virke. For med meg var det bare akkurat rundt-lader ingangen det var fukt-skadet. Savner virkeleg telefonen min. Har ein Siemens M55 no. Liten skjerm, dårlige menyer, ekkel så skrive sms på. Einaste minuset er at t720 ikkje har MMS. -Kim- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå