Gå til innhold

A Warning to the Muslim World by David Duke

Anbefalte innlegg

Av 16.000 voldtekter hvert år så syns jeg ikke 41 i løpet av 3år er så mye å slå i bordet med.

41 av 41 rapporterte overfallsvoldtekter. Det er store mørketall ute og går, ja, men ifølge Oslos politi er fortsatt alle grove overfallsvoldtekter som er anmeldt av kvinnene begått av fremmedetniske. Det eneste du forsøker er å skyggelegge dette.

Tror du virkelig at statistikkene over overfallsvoldtekter ville blitt forskjellige om vi hadde oversikt over også de overfallsvoldtekene som ikke blir innrapportert?

Husk de fleste voldtekter skjer mellom personer som kjenner hverandre.

Hvor vil du hen med dette utsagnet? Det stemmer at mange overgrep skjer mellom folk som kjenner hverandre (og dessuten i familien), men hva så? Mener du at dette forandrer faktaene rundt alle de rapporterte overfallsvoldtene i Oslo de siste 3 årene? Men det gjør det ikke.

Overgrep forekommer både blant ekte nordmenn og innvandrere, men dette er temmelig diffust, og forandrer på ingen måte det faktum at vi har et stort problem med overfallsvoldtekter her i Skandinavia, og at den store majoriteten av forbryterne er ikke-europeiske.

I all høflighet vil jeg be deg om å spare oss for denne skyggeleggingen.

Ingenting er mer traumatisk enn å bli overfallt på gata, truet og utsatt for vold, tvangsvoldtatt og skjendet på verste måte.

Hvorfor prøver du å bagatelisere dette faktiske problemet ved å trekke frem teorier om overgrep mellom venner og bekjente og slike sleipte tåkelegginsmetoder?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel mer du som kommer med skyggeleggingen og skremselspropaganda.

Grunnen til at jeg trekker inn voldtekts statistikken er jo for å vise at det er en veldig liten del det du kommer med.

Jeg bagatiliserer ikke problemet når det kommer til overfalls voldtekter. Hvor har jeg gjort det?

Edit: Skjønner ikke helt hva voldtekter har med David Duke å gjøre? Det er da han tråden handler om.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Det du henviser til er ikke-verifiserbare "mørketall" som du har blitt hjernevasket til å trekke frem så snart noen snakker om disse rasistisk motiverte voldtektene av etnisk norske kvinner.

Det er jo ikke jeg som starter å snakke om voldtekter. Les forrige side du.

Lenke til kommentar

Det er vel mer du som kommer med skyggeleggingen og skremselspropaganda.

Åja. Vel, da er det nok også norsk politi som kommer med skremselspropaganda. :!:

Grunnen til at jeg trekker inn voldtekts statistikken er jo for å vise at det er en veldig liten del det du kommer med.

Hvilken statistikk preiker du om, mister? Det du trakk frem var noe ralling om at det forekommer overgrep blant bekjente.

Kan du si meg på hvilken måte dette forandrer statistikkene for grove overfallsvoldtekter i Oslo?

Det jeg kom med er tallene for alle rapporterte overfallsvoldtekter i Oslo de siste 3 årene. Alle forbryterne var fremmedetniske, og dette burde gi et bilde av hvordan det står til med de aller fleste overfallsvoldtektene som blir begått i Skandinavia. Det er slik statistikk fungerer. Hørt om spørreundersøkelser? Man trenger ikke å utspørre hvert eneste individ i et land for å danne seg et bilde av hvordan ting står til statistisk sett.

Overgrep i hjemmet, overgrep begått av bekjente etc forandrer ikke faktaene rundt de ekstra grove og brutale overfallsvoldtektene som er innrapportert, slik du ser ut til å mene.

Jeg bagatiliserer ikke problemet når det kommer til overfalls voldtekter. Hvor har jeg gjort det?

Jo, du bagateliserer - det er det ingen tvil om. Ved å trekke frem diffuse "fakta" om at mange kvinner dessverre også blir overgrepet i hjemmet, av "venner" og bekjente etc, prøver du å få overfallsvoldtektsproblematikken til å virke mindre alvorlig, slik at vi skal slutte å engasjere oss i det.

"Det er bare sånn det er, vet du.".

I følge din logikk, ville det ikke vært noe problem om våre myndigheter importerte en utenlandsk bande som begynte å systematisk angripe nordmenn på gaten og banke dem opp, siden det også forekommer vold i norske hjem? :whistle:

endret: tastefeil

Endret av Wyrd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er betenkelig er at disse løgnene har blitt klekket ut av noen og at de har blitt servert til befolkningen på en slik måte at de profane har vært rask til å plukke dem opp for å beskytte sin snevre forståelse av virkeligheten.

Det er meget suspect for å si det mildt hvordan disse til stadighet dukker opp så snart noen prater om de rasistisk motiverte overfallsvoldtektene av etnisk norske kvinner.

Kan det være noen som ikke ønsker oss noe godt mon tro?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Åja. Vel, da er det nok også norsk politi som kommer med skremselspropaganda. :!:

Du poster jo dette i en tråd som handler om noe helt annet.

Hvilken statistikk preiker du om, mister? Det du trakk frem var noe ralling om at det forekommer overgrep blant bekjente.

Det er jo en kjent sak det.

Kan du si meg på hvilken måte dette forandrer statistikkene for grove overfallsvoldtekter i Oslo?

Har jeg sagt at det forandrer noen statistikk?

Hvis man forandrer statistikk så manipulerer man den, noe jeg ikke har gjort med denne statistikken du trekker fram.

Overgrep i hjemmet, overgrep begått av bekjente etc forandrer ikke faktaene rundt de ekstra grove og brutale overfallsvoldtektene som er innrapportert, slik du ser ut til å mene.

Nei, det forandrer ikke fakta, men det viser hvor liten del av voldtekts problemet det er.

Jo, du bagateliserer - det er det ingen tvil om. Ved å trekke frem diffuse "fakta" om at mange kvinner dessverre også blir overgrepet i hjemmet, av "venner" og bekjente etc, prøver du å få overfallsvoldtektsproblematikken til å virke mindre alvorlig, slik at vi skal slutte å engasjere oss i det.

Mener ikke å bagatilisere statistikken, den er skremmende.

For å være ærlig så tror jeg du driter i overfallsvoldtekter, du er bare opptatt av å sverte ikke vestlige innvandrere.

I følge din logikk, ville det ikke vært noe problem om våre myndigheter importerte en utenlandsk bande som begynte å systematisk angripe nordmenn på gaten og banke dem opp, siden det også forekommer vold i norske hjem? :whistle:

Hvordan klarer du å trekke denne slutningen? Vær så snill å utdyp.

Lenke til kommentar

... youtube-video ...

Dette er rett og slett ikke noe annet en vås som hønsehjerner biter på. David Duke presenterer ikke et fnugg av beviser for det han sier – han trekker frem et par militære handlinger og litt småtteri. Logikken hans følger omtrent en slik linje: Person X gjorde noe fælt, dermed er alle andre personer i X’ gruppe like fæle.

Han sier også at ”zionistene” styrer media, finans og politikk. Dette er en formulering som er så diffus og ondsinnet at ”Doktor” Duke burde fått et par hundre runder med gaffatape rundt hodet, slik at vi slipper å høre sånt igjen.

1. Hvordan styrer egentlig ”zionistene” dette triangelet jeg nevner i avsnittet ovenfor?

2. Hvis ja, hva får de ut av å styre dette triangelet?

Beskyldningene er så løse og lite håndfaste at jeg ikke fatter hvordan mannen kan sitte oppreist og se inn i kamera med god samvittighet.

Endret av Dux ducis
Lenke til kommentar

Antererad samt moloken till lynnes ser jag förfallet bliga mot mig.

Att bestrida det obestridliga tar musten ur en.

Den evige som tagit oss till sin barm skall aldrig garden släppa. Aldrig mista taget.

Diger är våndan. Vi härbärgererar i helvetet.

Hinsides allt detta finns intet utom viljan att återuppbygga samfundet, och segra skall viljan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...