Gå til innhold

A Warning to the Muslim World by David Duke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

David Ernest Duke (født 1. juli 1950) er en amerikansk hvit nasjonalist (fascistisk og rasistisk politisk bevegelse i USA med innslag av antisemittisme, kvinnehat og homofobi), tidligere leder av Ku Klux Klan.

Vet ikke helt om dette er mannen å lytte til? Og i hvertfall ikke i forhold til Israel og jøder. Han kaller jo seg selv en "realistisk realist". Hva nå det måtte bety.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Har du vært på wikipedia nå?

Ja wikipedia sin versjon er sikkert laget av David bullshit Duke han selv, man burde ikke høre på den propaganda versjonen.

Du burde se på David Dukes videoer og sjekke opp faktaene selv. Har aldri sett han komme med direkte løgner. Han har forøvrig aldri skadet en eneste person i mostsetning til mange hederlige, ærlige og flotte innvandrere fra den tredje verden.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Interessant å se hvem som støtter David Duke her. Fyren er en gal rasist, høyerestående KKK-leder (han startet KKK i Louisiana) og spreder av hatpropaganda. Hans kone startet naziforumet Stormfront, som han selv er aktiv på. Som med de fleste andre kan sikkert han også innimellom idiotien finne på å si noe fornuftig, men som regel av helt feil motivasjon (rasisme).

• Liker 4
Lenke til kommentar

Ja wikipedia sin versjon er sikkert laget av David bullshit Duke han selv, man burde ikke høre på den propaganda versjonen.

Du burde se på David Dukes videoer og sjekke opp faktaene selv. Har aldri sett han komme med direkte løgner. Han har forøvrig aldri skadet en eneste person i mostsetning til mange hederlige, ærlige og flotte innvandrere fra den tredje verden.

Jeg har selv sett han påstå at hvite kvinner er det fattigste i USA, går ikke ann å ta han seriøst når han sier sånt, pluss han har en helt annen ideologi enn meg, en ekkel ideologi jeg setter på sammen linje som marxisme.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Interessant å se hvem som støtter David Duke her. Fyren er en gal rasist, høyerestående KKK-leder (han startet KKK i Louisiana) og spreder av hatpropaganda. Hans kone startet naziforumet Stormfront, som han selv er aktiv på. Som med de fleste andre kan sikkert han også innimellom idiotien finne på å si noe fornuftig, men som regel av helt feil motivasjon (rasisme).

Det er klart at for en marxist som deg, så er han din værste fiende ettersom han er imot multikulturalisme. Forøvrig, så tviler jeg på at du har sett på noen av de nyeste videoene hans? Ta en titt på de på youtube og sjekk fakta selv. Han har en PHD og solgt massevis av bøker, så tviler på at han ar klinisk gal. Forøvrig har han aldri skadet et menneske, kommentar?

Jeg har selv sett han påstå at hvite kvinner er det fattigste i USA, går ikke ann å ta han seriøst når han sier sånt, pluss han har en helt annen ideologi enn meg, en ekkel ideologi jeg setter på sammen linje som marxisme.

Tviler på at du sjekker noe av påstandene han kommer med, så da lager du selv ditt eget svar. Media har stor makt over folk og ettersom media er jødestyrt så vil ikke en som kritiserer jødisk ekstremisme få noe særlig positiv omtale.

Legg merke til at han har mange muslimske venner, hvordan kan han da være rasist? Han er heller rasebevisst og vil bevare sin kultur og arv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er forresten så ille med å være Hvit-nasjonalist som han er? Han ønsker ikke å ha slaver, dominere andre raser, kun å leve i et land med kun hvite. Det er forøvrig det Palestinerne ønsker for sitt land, så blir hyklersk å støtte at Palestina skal få sitt eget land og samtidig ikke ønske at hvite europeere skal få bestemme over sine land.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Han kan være så hvit-nasjonalist så mye han vil jeg har heller aldri kalt han rasist, men han er nok helt sikkert det hvis han har vært Grand wizard over KKK., personlig bryr jeg meg fint lite om rase eller nasjonalisme. Man kan ha muslimske venner uten å være en rasist, Islam er en religion.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ah, han har ikke personlig fysisk skadet noen, så da er alt greit? Nei, slik fungerer ikke verden nico69. Det samme kunne du sagt om Hitler på 30-tallet, han hadde bare ideer. Men farlige ideer kan bli til farlig praksis, om de får oppslutning, det lærte vi da.

Lenke til kommentar

Akkurat som at du ønsker en fremtid for palestinerne, så ønsker herr Duke en fremtid for oss hvite europeisk-ættede. Om han har vært medlem av KKK gir jeg vel blaffen i. Har sett en del av videoene hans, og det han sier virker verken spesielt hatefullt eller uintelligent.

David Duke har ingen "skummel" ideologi som har ført til at andre raser har det elendig - multikulturalismens forkjempere er derimot skyld i en voldtektsbølge vi har gående her i Europa, ved å slippe inn en flod av fremmedetniske!

Jeg har på følelsen at du ikke er etnisk europeer, og da kan jeg egentlig ikke klandre deg for din manglende forståelse for at vi hvite også ønsker egne områder hvor vi kan føre vår arv videre uten å trues av noen "multikulturalisme" og multikriminalisme.

Jeg støtter derimot en fremtid for alle raser og kulturer.

Lenke til kommentar

Wyrd, det er veldig usaklig av deg å komme med spekulasjoner om hvilken hudfarge jeg har. Typisk ad hominem. Men jeg vil jo ikke ødelegge nattesøvnen din, så da kan jeg avsløre at jeg er hvit og norsk.

Som hvit må jeg si at jeg ikke er det minste redd for å bo sammen med personer av en annen hudfarge enn meg selv. Flere av mine naboer er innvandrere, flere venner, gode venner, er mørke i huden. Hvorfor mener du og David Duke at disse skal ha noen mindre rett til å bo her, når de er statsborgere her - og mange av de er født og oppvokst her? En kamerat er f.eks adoptert fra et ganske fattig land, og har da mørk hudfarge, men altså oppvokst i en norsk familie - hvorfor mener du hans eksistens i Norge truer vår fremtid?

Endret av Decline
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Wyrd, det er veldig usaklig av deg å komme med spekulasjoner om hvilken hudfarge jeg har. Typisk ad hominem. Men jeg vil jo ikke ødelegge nattesøvnen din, så da kan jeg avsløre at jeg er hvit og norsk.

Mente det ikke frekt. Vet ikke helt hvorfor jeg nevnte det, da anti-europeisme blir vanligere og vanligere blant europeerne selv, uansett hvor unaturlig det måtte virke.

Som hvit må jeg si at jeg ikke er det minste redd for å bo sammen med personer av en annen hudfarge enn meg selv. Flere av mine naboer er innvandrere, flere venner, gode venner, er mørke i huden. Hvorfor mener du og David Duke at disse skal ha noen mindre rett til å bo her, når de er statsborgere her - og mange av de er født og oppvokst her? En kamerat er f.eks adoptert fra et ganske fattig land, og har da mørk hudfarge, men altså oppvokst i en norsk familie - hvorfor mener du hans eksistens i Norge truer vår fremtid?

Jeg har sagt det tidligere, og jeg sier det igjen:

Det er ikke lovlydige og hederlige fremmedetniske enkeltindivider jeg har noe imot. Det er selve multikulturalismen og masseinnvandring til Europa som fenomen eller ideologi.

Det enkeltindividet du nevner truer naturligvis ikke det norske folks fremtid, men om multikulturalismen får fortsette som system, blir saken noe helt annet. Om et folk skal overleve på sikt behøver vi å også forbli den store og absolutte majoriteten ved å ta alle nødvendige forholdsregler.

Det er rett og slett patetisk at du legger opp til at jeg skulle føle hat (eller lignende) mot en liten svart gutt i naboleiligheten din. :whistle:

Moderne europeere er forøvrig et artig (?) fenomen. "Vi" er antagelig de eneste på denne planeten som mener at alle som flytter inn hos oss automatisk blir like europeiske som oss selv.

Lenke til kommentar

Du vet, multikulturen går utover "enkeltindivider" den også, som f.eks Elin Krantz. Hun døde fordi at slike som deg jobber utrettelig for at internasjonal jødedoms innflytelse skal økes i Skandinavia.

Heller Multikultur elskende Jøder, en David Duke, du vet hvis det hadde vært sant.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Benjamin Hermansen døde pga sånne som David Duke.

Ta gjerne å sammenligne med den lange lista over etniske nordmenn som har blitt drept av fremmedetniske, for ikke å glemme at 41 av 41 av de anmeldte overfallsvoldtektene i Oslo de siste 3 årene ble begått av fremmedetniske mot hvite kvinner. I Sverige er situasjonen enda verre, grunnet deres høyere innvandring.

Alle disse forbrytelsene nevnt ovenfor ville ikke ha hendt om det ikke hadde vært for de globalistiske folkeforræderne på Stortinget.

Og likevel våger dere å trekke frem enkelttilfellet Benjamin Hermansen igjen og igjen, for å stigmatisere oss som virkelig bryr oss om vårt lands og vårt folks fremtid?

Slike som deg fortjener ikke å kalle dere nordmenn! Skam deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...